Thursday, August 4, 2011

Home » , , » Semoga suami Salwa kembali dengan selamat

Semoga suami Salwa kembali dengan selamat



Salam bahagia kawan-kawan,

Saya hanya diduga dengan sedikit dugaan kecil.. tak berat mana pun.. tapi sahabat saya, Salwa, diuji dengan ujian yang lebih berat.

Suaminya hilang setelah keluar rumah pada jam 3 pagi pada 2 Aug 2011, hanya untuk check kereta, kemudian terus tidak masuk ke rumah.

Ini saya printscreen dari wall FB salwa. Mungkin di kalangan rakan blogger ade yang mengenali nya dengan nama IK @ IbuKauthar.




saya mengetahui berita ini malam tadi.. sangat-sangat terkejut tatkala dapat tahu berita ni. Walaupun sudah lama saya tak ke blog Salwa, apa tah lagi berhubung (saya kan dah berbulan tiada henfon), tapi ukhwah tu tetap ada rasa terjalin rapat. Menitis airmata saya. Saya tahu Salwa ni tabah dan cekal orangnya, sudah banyak dugaan yang beliau lalui. dan kali ini saya mohon Allah berikan kecekalan hati dan kekuatan emosi dan minda buat Salwa.


semoga Ithnin kembali pulang ke rumah dalam keadaan sihat dan selamat. Semoga Ithnin dapat ditemui secepatnya. Amin

Pada saya, suami Salwa ni sangat baik orang dan berbudi bahasa. Saya pernah beberapa kali berbual dalam telefon, sebab tak dapat bercakap dengan Salwa, tapi suami Salwa ni sangat lemah lembut tutur bahasanya. Memang bertuah sungguh Salwa.


KAWAN2,
tolong sebarkan berita ni & berdoa semoga suami Salwa pulang dalam keadaan selamat. Amin







p/s
saya jadi tak boleh tidur malam bila memikirkan jika saya yang berada di tempat Salwa.


salam kasih sayang,
.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .