Thursday, August 27, 2009

Home » » Zieha candid giveaway contest

Zieha candid giveaway contest

Setelah agak lama tak join contest & giveaway, kali ini ibu nak warming semula aktiviti masuk contest ni.. mana lah tahu ade ole2 untuk hari raya nanti. Actually bukan lah nak menang sangat, dapat memeriahkannya pun sudah puas hati, sambil itu dapat juga jengah blog2 yang sama2 masuk contest ni.
kali ni ibu nak masuk contest candid foto anjuran zieha. Zieha ibu kepada firas, antara kenal blogger ibu yang terawal.. satu batch dengan mama_aqish, nadnye, hanz, mama zara, Noy.. kenal melalui contest cute baby anjuran mama_aqish. Actually kenal firas dulu, sebab firas bukan setakat comel, tapi ibu terpikat dengan lesung pipitnya..
Zieha anjurkan giveaway ini sempena harijadinya yang ke... hahahaa... ibu tak sure lah.. btw, hepi besday zieha.. Selamat panjang umur & dimurahkan rezeki.. dan semoga cepat2 dapatkan adik untuk firas...

candid foto seperti yang difahami, foto yang di snap tanpa perlu nak tunggu moment @ pose yang menarik. Apa yang perlua buat, amik kamera & snap jer.. kebanyak foto yang ibu snap pun memang banyak yang candid.. tu pasal lah banyak foto yang macam tak siap jer.
Setelah jenuh membelek folder2 foto, ibu pilih foto yang ini.
Foto ni diambil pada awal tahun 2009, sewaktu kami adik-beradik dok gather2 di rumah ibu. Ini adalah aksi anak2 ribena yang tengah syok2 main, bila nampak ibu nak snap foto, sempat lak depa kumpul & pose dengan gaya memasing. Yang tak menahan bila tengok si mamat (yang baju merah tu), dengan makanan di mulut tapi sempat lagi nak tunjuk gaya. Gitu juga dengan si haris (si baju merah sebelah fikri), ntah naper lah baju nyer jadik camtu.
Actually ibu rindu nak gather2 macam ni lagi. Dah lama tak gather2 adik-beradik. Memang lah tunggang langgang rumahku dikerjakan dek anak2 sedara, tapi nak buek camno kan, dah adat anak2 macam ni.
Buat kawan2 ibu yang terasa nak masuk contest ni, meh la. Klik jer pada banner ni
Jika dilihat pada syarat zieha, kena jadi follower.. mujur le zieha bagi exception pada kakyong.. *dah tak leh nak follow kan.. lagipun kakyong dah follow blog zieha yang 1 lagi.. link 2-2 blog zieha pun memang kakyong dah lama simpan kat kakyong's bloggerlist. * mekasih zieha.. i lebiu.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

7 kawan ibu yang hebat:

myQza said...

ekekekekke.. seronok tgk ga,bar no 2.. pandai tukang buat contest ambil gambar..


selamat pagi kakyong :)

sya said...

ari tu ingat nak join juga..
tapi, pening tak tahu nak pilih.. sebab semua gambar pun candid.. :P

good luck kak yong!

Nadiah Sidek said...

good luck kakyong!

zieha said...

salam k.yong..

Semua syarat2 WELLDONE:)..nnti jangan lupa check resultnya k
GOODLUCK:)

NzA said...

alahai keknak bebina tuhh....mcm2 gaya ada..

good luck kak yong..kak nza pn msuk gak. first time msuk contest...tu pn cz zieha plawa...

Ummi Salsabila said...

good luck kak yong.seronoknyer dorang yer..

Unknown said...

tED|,
banner tu memang vogue.. candid habis kan... =))

sya,
ada masa lagi, mari lah memeriahkan.. ;)

nadiah,
terima kasih

zieha,
terimakasih... ;;)

kak nza,
foto akak lagi candid..

ummi salsabila,
anak2 sedara yg aktif2 belaka... sesekala depa dtg, memang tunggang langgang rumah maklon dikerjakan.. :))

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .