Monday, February 14, 2011

Home » , » BE NUff sudah habis... gigih dengan HB la pulak

BE NUff sudah habis... gigih dengan HB la pulak

Salam bahagia,


BE NUff sudah habis.. huhuuu... ntah bila Nuff akan beri BE baru...





Nampaknya sekarang ni hanya ade iklan kempen & CPA jer la yang berjalan di blog ni...


Untuk yang bertanya, adakah dengan tepek banner HeartBeat di blog akan menjejaskan status keahlian NUffnang..? Jawapannya TIDAK sama sekali yer kawan2.. tengok dalam printscreent tu.. status keahlian masih glitterati  



Semput juga rasa dada ibu ni... almaklumlah untuk 1-2 bulan ke depan ni, macam semput jer income pasif ads online ni.. jadi apa kata kawan2, kita sama2 tolong klik2 HB.. buat yang belum lagi mendaftar... sila klik kat sini


Jom KUmpul duit tabung dengan HeartBeat 



pastu, nanti kita sama2 berjemaah klik banner di blog memasing... tak rugi pun register jadi HB Affiliate.. free jer bukannya nak kena bayar...


Ibu dah hampir 1 bulan join HB ni... ade la juga sikit2 meningkat income nya.. Ibu nak ucap terima kasih banyak2 pada kawan yang sudi klik banner HB di blog ni setiap kali berkunjung ke mari.. & ibu pun memang akan klik setiap kali nampak banner HB di blog kawan-kawan..


Ada feedback yang ibu dapat 'tak leh nak paksa orang klik2'..

well, okay, memang tak paksa pun, tapi apa salahnya kan kita exchange klik2.. takkan nak harap orang jer 'memberi', tidak rugi pun jika kita memberi lebih untuk orang lain.. takat 1 klik untuk setiap hari kunjungan.. hanya 4 sen ajer.. kalo 4 sen pun nak berkira... hmmmm, tak tau nak cakap la... 



Ini rekod untuk 2 minggu pertama bulan Februari HB ibu...




belum begitu lumayan kan.. walaupun setiap hari ade lebih dari 5 kawan blogger yang gtau depa dah klik... huhuu.. dan pada 4-6 Februari 2011 langsung takda klik direkod... hakikatnya ade kawan blog yang bgtau depa ade klik... huhuuu... adakah sebab staff HB bercuti pada tempoh tu... ???

Apa2 pun ibu hepi jer.. asal ade rekod klik, bermakna adalah tangan2 yang telah murah hati sedekahkan ibu 4 sen.. sangat hargainya.. 


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!



p/s
Tolong ibu VOTE untuk Anis...

ada 5 hari lagi sebelum dateline.. 
sesiapa yang sudi nak support ibu, sudi-sudi kan lah yer..


memula LIKE Yanmionline FB

pastu klik gambor Anis.. klik banner bawah ni..


jangan lupa gambor Anis tu.. tengok betul2.. jangan salah klik gambor pulak.. 
& jangan lupa tinggalkan komen selepas dah LIKE.. 
senang ibu nak jejak kome semula





Berminat untuk make-over blog @ nak tempah watermark/signature/header



salam kasih sayang,






kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .