Monday, October 13, 2008

Home » , , , » 002 Buah hatiku

002 Buah hatiku

Ini lah Aliya nadhirah, anak ke 3.. lahir 18 July 2008 di Pusat rawatan islam Ar-ridzuan.. berat pada hari lahir 3 kg.. masa umur 2 bulan berat 5.2 kg.. ni pic masa umur 2.5 bulan. si cubby ni so far fully breastfeed.. cuba2 bagi susu botol, tapi dia tak mau hisap langsung.. siap luek lagi... Ini anis.. anak kedua jua puteri sulong ku yang kuat menjerit.. yang selalu nak memerap.. yang kuat merengek.. tapi suka menyelongkar. lahir pada 8 Ogos 2007 di Pusat Rawatan Islam ar Ridzuan.


Inilah putera sulongku.. lahir pada 27 Februari 2006. Terasa seperti baru semalam aku melahirkannya di Hospital besar Ipoh @ Hospital Tuanku Bainun. Pantas masa berlalu, kini kenakalan nya semakin terserlah..

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .