Friday, November 7, 2008

Home » , , » 007 Abang fikri & Anis semasa umur 5 bulan

007 Abang fikri & Anis semasa umur 5 bulan

Ini Anis pada usia 5 bulan.. semasa 5 bulan anis dah pandai meniarap.. menangis pun kuat.. tapi yang sedih nya Anis dah tak nak isap susu ibu.. susu botol pun botol la.. janji Anis sihat dan cergas..
Anis sejak umur 5 bulan dah mula tunjuk perangai jual mahal.. susah betul nak dengan orang.. kalau orang tak kenal nak dokong dia.. siap la.. meraung sekuat hati..

Ini pula pic abang fikri masa umur 5 bulan.. pic ni abang fikri dengan pakcik Aju.. masa tu kita balik kampung opah , kg 40 rantai di Pantai Remis.. Abang fikri masa umur 5 bulan, ramah mesra dengan semua orang, saper ambil pun nak ajer..

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .