Thursday, April 14, 2011

Home » » Hadiah dari kasihmommy

Hadiah dari kasihmommy

salam bahagia,


Hadiah ni dah sampai lama sejak 5 Apr 2011, hadiah ibu menang dari GA KasihMommy.. cuma ibu yang takde masa @ mood merudum nak update blog.. so, terperam dalam kamera jer gambor tu.. Terima kasih Kasihmommy @ Mommy Jue.. ibu suka sangat dengan hadiah tu… Open-mouthed smile





Ibu dapat hadiah frame gambar… kaca tau… seriau takut pecah.. lepas snap gambor.. terus simpan baik2 dalam lemari… hehehe… Winking smile  anak-anak kecik lagi.. sila abaikan tangan kecik yang selalu sibuk nak posing sekali..



ni surat cinta dari MommyJue… tak apa.. lambat pun bukan lama mana pun.. ibu pun lambat juga UP kan n3 ni.. terima kasih hadiah yang cantik ni… Open-mouthed smile  berbunga-bunga hati ku terima hadiah ni..


Blog KasihMommy ade buat "Wedding Anniversary GiveAway". Apa lagi klik cepat.. GA due 5 May 2011.


p/s
bulan ni belum nampak bayang.. ade ke rezeki nak menang GA bulan ni… Winking smile
masih ade 3 lagi hadiah baru terima dalam minggu ini.. gambar belum transfer ke lappy lagi..



salam kasih sayang,
.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .