Friday, August 5, 2011

Home » , » Alhamdulillah.. Tahniah buat Salwa..

Alhamdulillah.. Tahniah buat Salwa..



Salam bahagia kawan-kawan,


Saya lambat online hari ni.. dah lepas jam 2 petang baru dapat online.. sebabnya ntah sebab apa tah, streamyx TUTUP PINTU sejak jam 7 malam tadi… uhukkk…

ni baru jer di BUKA PINTU.. baru la dapat berhubung dengan dunia internet.. Open-mouthed smile

susulan dari n3 semalam ..

Tahniah buat Salwa.. setelah 72 jam berikhtiar mencari ke sana-sini akhirnya suaminya sudah ditemui.  Saya tumpang gembira. Bukan apa, Salwa dan keluarga nya memang tak pernah berhenti diberi dugaan oleh Allah, bak kata orang, tak putus-putus diuji. Orang yang selalu diduga dan sabar pula melalui pasti disayangi Allah. Crying face  terharu.. 






Saya sebenarnya musykil.. teringin sangat nak tahu misteri disebalik kehilangan En Ithnin ni… Just kidding  Harap2 Salwa sudilah berkongsi serba sedikit alkesahnya di blognya nanti… blog lama Salwa memang dah tak boleh nak akses..


.



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .