Monday, June 13, 2011

Home » Pemenang–GA 6th Anniversary

Pemenang–GA 6th Anniversary

Salam bahagia,


Memula nak mohon ampun maaf sebab lambat umumkan keputusan GA 6th Anniversary yang telah pun tamat pada 15 May 2011. Senarai peserta pun hanya berjaya diupdate sepenuhnya pada 5 Jun 2011.

Memandangkan saya tak sempat nak buat cabutan bertuah dengan anak-anak.. maka terpaksalah guna khidmat en random  Open-mouthed smile

Ini 5 pemenang untuk list peserta keseluruhan, no 1 hingga 91. Smile

TAHNIAH BUAT SEMUA YANG TELAH DIPILIH OLEH EN RANDOM. Anda memenangi 1 quilled bookmark tajaan Zuneta Card Craft








INi pula pemenang untuk list peserta yang menjawab soalan Winking smile , no 1 hingga 43.

TAHNIAH BUAT SEMUA YANG TELAH DIPILIH OLEH EN RANDOM. Anda memenangi 1 quilled fridge magnet tajaan Zuneta Card Craft



dan 

pemenang untuk referral tertinggi 
adalah >>> kak azatieWinking smile  

Kak azatie memenangi 1 quilled FM  tajaan Zuneta Card Craft dan 1 hadiah misteri dari kakyong. Winking smile  (tak sempat nak snap gambor.. berupa sepasang brooch tudung..)


Semua pemenang, sila hantarkan butiran, alamat & contact no ke kakyong72@gmail.com Sila tulis tajuk email ‘pemenang GA 6th Anniversary’ & nyatakan no bertuah kome yer.. Winking smile


sekiranya ada silap dan salah sepanjang menganjurkan GA ni, saya mohon ampun maaf.. lebih-lebih lagi sebab lambat menyemak dan mengumumkan keputusan. Terima kasih pada semua yang sudi menyertai GA tersebut. Smile


update :
yang sudah beri details
Puannina ; Farihah ; Ayesha ; Chara; Azatie ; inscollection; shira, nisa' azman 



salam kasih sayang,


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .