Saturday, June 25, 2011

Home » » Terima kasih MZ @ Mama Zharfan

Terima kasih MZ @ Mama Zharfan

Salam bahagia kawan-kawan,


Hadiah dari Suzie @ Mama Zharfan ni dah diterima beberapa minggu lepas.. tengok tarikh pada gambar = 10 Jun 2011. dah lebih 2 minggu sudah.. Smile

Maaf ye MZ sebab lambat bebenor UP n3 nih.. mood asyik ke laut jer.. blogwalking pun dah jarang-jarang.. huhuuuuhh.. tetiba terasa macam lost-touch dengan kawan-kawan blog… Sad smile 




Penuh satu beg kertas ni.. macam2 ada.. Winking smile Terima kasih MZ.. u made my kids’ day.




Saya join simple GA MZ pada penghujung May, tak sangka pula ade rezeki.. Winking smile Alhamdulillah.. Terima kasih pada Mama Yatie sebab tolong informkan pasal rezeki dari MZ ni.






BUku ni in chinese.. tak faham apa yang ditulis.. tapi anak2 layan jer.. pen tu pula jenis water based.. ink tak lekat di tangan anak2.. dan boleh padam apa2 jer yang anak2 conteng di buku..



ni lagi.. Winking smile


ni cover cermin kereta.. tapi anak2 buat macam tikar lah pulak.. adeiiihh Smile with tongue out



Fikri buat topi lagi sarung nya.. hahhaaaa…



model beg kertas of the week… Winking smile Smile with tongue out siap request snap foto berkali-kali..



satu hari jer.. habis dakwat pen tu anak2 kerja kan.. agak2 kat mana yer nak beli pen yg water-based nih…??




salam kasih sayang,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .