Friday, July 1, 2011

Home » » Terima kasih Eyriqazz

Terima kasih Eyriqazz




Salam bahagia,

Saya kan sebenarnya dah 2 kali terima hadiah dari Eyriqazz.. tapi sekarang ni baru nak buat n3..

Pertama sekali saya menang dari GA Strawberry white coffee.. Winking smile

Ini le hadiahnya.. dah terima pada  hujung bulan May yang lalu..


Ni le hadiahnya.. Smile   2 sachet strawberry white coffee..



Saya memang penggemar coffee.. tapi rasa lain sket bila kopi beraroma strawberry.. kalo hot coklat beraroma strawberry tu pasti lebih mengancam.. namun kopi beraroma strawberry ni, not bad lah.. baunya ajer harum satu dapur… Winking smile minum di dapur kan… heheh…


Selain daripada hadiah kopi strawberi ni, Eyriqazz juga janji nak TEGUR blog saya yang sana tu.. harap2 cepat le tegur yer.. sebab saya memang baru belajar nak membina blog yang boleh menghasilkan income.. Smile with tongue out  dan sesungguhnya, blog sana tu belum belum berjaya mengumpulkan apa2 sen pun lagi.. eh, bukan tak ade.. ade, hasil iklan ade le dalam RM30.. & la ni masih berusaha untuk apply Inity.. 1st time apply kena reject, bulan ni nak cuba apply lagi.  Smile


dan baru semalam saya dapat hadiah cash RM10 dari Eyriqazz.. direct transfer ke akaun MBB saya.. Smile  Sebabnya.. saya menang Cabaran RM10 Sehari Eyriqazz.Com|26 June 2011



Alhamdulillah, rezeki.. Winking smile saya pilih cash sebab la ni takde hphone kan.. harap2 lepas ni Eyqazz@GTO sambung le lagi Cabaran RM10 ni… Open-mouthed smile  Ada beberapa cabaran RM10 saya tak sempat nak join… huhuu..



salam kasih sayang,
.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .