Wednesday, July 20, 2011

Home » , , » Menang GA & makluman untuk peserta Simple GA Kakyong HY Ibu 3A

Menang GA & makluman untuk peserta Simple GA Kakyong HY Ibu 3A



Salam bahagia,


  • Rezeki GA menang BUKU

Alhamdulillah, rezeki untuk bulan Julai.. walaupun tak join banyak GA.. masih diberi rezeki… Open-mouthed smile

Result penuh di link INI > PEMENANG GA 1MINGGU 1BUKU

dan ini lah buku yang saya pilih.. harap2 nya belum ada yang chop buku nih…





Terima kasih Adyna.. .



Maaf sebab lambat umumkan result.. keputusan sudah ade. Maaf yer, ni memang salah saya… nanti saya akan terus tweet pemenangnya (pemenang akan saya hubungi terus melalui twitter).. & n3 tu memang tak sempat nak buat lagi..

Walaupun hanya 22 orang peserta, tetapi seperti yang saya janjikan 7 pemenang bertuah telah pun dipilih.. tunggu ya saya tweet anda.. Open-mouthed smile



  • Contest akan datang di blog Ibu 3A

Saya sebenarnya sudah ade plan untuk membuat Contest.. Soon Insya Allah. Tetapi riso pulak jika tiada sambutan. Smile with tongue out 

Alhamdulillah, saya sudah ade 4 orang penaja..  nilai hadiah tajaan juga sudah melebih RM200.  Insya Allah, hadiah2 tajaan adalah sangat menarik… tunggu kan nanti ya… Winking smile Terima kasih buat kawan-kawan yang sudi support contest saya.

Oleh kerana ianya contest.. maka ia bukan lah berbentuk cabutan bertuah.. kali ni saya ingin membaca buah fikir kawan-kawan@peserta… harap2 ramai yang sudi berkongsi nanti…  btw, contest ini lebih menumpu kepada IBU-IBU , bapak2 pun boleh juga.. yang anak dara, anak teruna pun boleh join juga (jika mahu lah), tapi kelebihan diberi untuk yang punya pengalaman sebagai ibu dan bapa. Smile

dan saya masih mencari penaja untuk hadiah saguhati.. berbentuk buku @ bahan bacaan yang bersesuaian untuk ibu-ibu. 


sekian, untuk kali ini..

p/s 1
beberapa hari ni saya jadi kurang gigih untuk BW… lebih banyak offline dari online.. maaf ya… bila ada ruang masa, saya akan cuba ziarahi blog kawan-kawan.

p/s 2
Buat pemenang GA/contest yang lalu, tolong hubungi saya jika ada masalah dengan hadiah.. please ya.. kalo anda tak inform hadiah sudah sampai atau tidak, saya memang tak tahu.. boleh terus cari saya di twitter @Ibu3A





salam kasih sayang,
.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .