Tuesday, June 28, 2011

Home » , » Berjumpa kawan twitter di kenduri kahwin

Berjumpa kawan twitter di kenduri kahwin

Salam bahagia kawan-kawan,



gambor ni sepupu yang amik.. senget lah pulak.. saya pulak pejam mata.. redho jer la.. the only photo yang ada 


NI gambar saya dengan salah seorang kawan twitter @FienaKhalim a.k.a Liena Yusop.. saya kenal dia masa sama-sama follow drama Asmara.. Winking smile dari forum cari, kami akhirnya melanjutkan ‘sembang-sembang’ di twitter..  Smile with tongue out 


Kebetulan dia ada di Taiping (sedang bercuti panjang), maka saya pun amik kesempatan jumpa dia semasa kenduri sepupu di Kg Expo, 18 Jun 2011 yang lalu. Smile




Ni buah tangan yang saya dapat dari Liena.. Open-mouthed smile senyum lebor saya, sangat-sangat TERHARU… kata Liena, kain pasang ni dia beli masa dia ke Jakarta (lupa nak tanya bila ? Smile with tongue out )


Saya plan nak buat kebarung dengan kain selisih.. dah bagitahu kat adik, harap2 dia sudi la jahitkan.. buleh pakai untuk raya nanti.. Open-mouthed smile  setelah beberapa tahun, akhirnya tahun ni dapat juga merancang untuk baju raya sedondon dengan anak2.. Insya Allah, serba biru.. Winking smile  Alhamdulillah.


Terima kasih Liena..  I feel so blessed dapat buahtangan ni. Red heart Hot smile  Tiada kata-kata yang lebih bermakna selain  dari Ucapan terima kasih


oh ya, my Liena ni die-hard fans of Aaron Aziz.. so jika ada masa sudi-sudi lah jengah ke blog Liena..


p/s
as at today, dia lah antara kawan tweet saya yang paling kerap melayan saya di twitter.. Winking smile 


kome, dah join Simple GA Kakyong HY Ibu 3A... kalo belum, klik sini.. tutup pada 30 Jun 2011



salam kasih sayang,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .