Saturday, January 1, 2011

Home » , » Dah jadi ME.. nak BE baru lagi

Dah jadi ME.. nak BE baru lagi

Salam bahagia,


Bulan Dec 2011 lepas lupa nak buat n3 yang ade dapat BE baru selepas BE Olay.. btw, BE yang baru ni pun dah tukor jadi ME.. earning tak le banyak mana.. tak capai minimum amaun untuk cash-out pun..  harap2nya dapat cash out pada hujung bulan Jan 2011 ni.


nuff-1jan2011


En NUffnang, lepas ni sudi2lah lagi beri saya BE baru yer.. Winking smile 


lately ni sudah agak kurang gigih BW.. maka trafik blog juga merudum.. tak dapek nak menten 1,500 UV seminggu dah. Smile with tongue out



trend13-19dec2010

Minggu ke3 Dec 2010 = 1,187 …. semakin menurun, berbanding Minggu pertama dan ke2 Dec 2010Sad smile

 

trend20-26dec2010

MInggu ke4 Dec 2010 = 1,071.. Thumbs down   tak bagus kan…


Justify kan.. bila jarang BW = low trafik. huhuuu..


Untuk tempoh terdekat ni memang tak dapat nak berlama2 mengadap blog & aktiviti BW.. cuma ibu cuba sebaiknya untuk BW ke blog kawan2 yang tinggalkan komen. Jadi, tak de sebab pun ibu nak rasa susah hati bila trafik merudum.. sebab memang takdan nak ‘berlari’ seperti selalu. Apa2 pun sangat berterima kasih pada NUffnang yang telah memberi BE dan kawan2 yang setia menziarahi blog kecil ni…


p/s
sangat jeles dengan prestasi Mama Zharfan.. ibu ni ntah bila tahun leh capai camtu...



salam kasih sayang buat semua,

.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .