Friday, January 7, 2011

Home » » Menang GA dari Syamila Mohd

Menang GA dari Syamila Mohd

Salam bahagia,


Malam semalam, jengah blog tanda kasih, nampak ade mesej.


GAsyamila

btw, sapa kenal Lela_Farouk ni, sila inform kakyong yer.. sebab dia tak tinggalkan link..


Jadi, dengan semangat berkobar2 terus tekan link tu.. Alhamdulillah, ada rezeki di hari ulangtahun kelahiran ke 39.. plus rezeki anak2 lah kan… keputusan penuh di SINI.






Ibu pilih Gap Pyjamas ni.. untuk Aliya.. Winking smile  comel pulak tengok gambor butterfly tu… alang2 dah dapat hadiah satu, ibu rembat lagi 2 pasang. 1 untuk Anis, design yang sama macam Aliya & 1 lagi untuk Fikri. Bukan apa, nanti kalo hadiah baju tu sampai, mau berebut pulak deme.. jadi ibu beli la sorang satu, kebetulan ade duit sikit.





p/s
1. 1st winning untuk Jan 2011… Open-mouthed smile

2. blog GA ibu dah ade header.. tapi macam besor jer saiz nya.. kalo rajin nanti ibu edit .. kalo malas, bior gitu jer lah..





3. Keputusan Teka & Menang, ibu akan umumkan esok, sabtu 8 Jan 2010. Cabutan bertuah anak2 dah cabut tengahari ni. cuma gambor je belum transfer ke lappy... Maaf di atas kelewatan.





salam kasih sayang untuk semua,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .