Thursday, October 13, 2011

Home » , , , , » Promosi dari SNUUS –FOC sehelai baju muslimah

Promosi dari SNUUS –FOC sehelai baju muslimah



sticky untuk 2 hari , 11-12 Oct 2011

Salam semua,


Promosi bulan Oktober ini, Percuma sehelai baju muslimah!

Anda hanya perlu emelkan pada saya seperti berikut:
1)email : snuusbiz@gmail.com
2)Sertakan
     nama:
     kad pengenalan:
     tarikh lahir:
     alamat:
3) Nyatakan produk kesukaan anda:
    Kenapa anda mengemarinya :
Bagi referral tertinggi akan akan dapat memiliki sehelai baju Muslimah percuma. maklumat lanjut di SINI

Anggun, Sopan, Selesa dan Mesra Pengguna


SNUUS.beauty.health.fashion, kami menyediakan pakaian rekaan kontemporari, selesa, dan mesra pengguna. Sekali beli anda pasti puas hati


Zariya TShirt
Zariya jenama terkini buatan Malaysia untuk muslimah . T-Shirt muslimah Zariya di reka berkonsepkan moden, sesuai dengan imej muslimah yang menepati ciri-ciri syariah iaitu menutup aurat, mementingkan kualiti, pemakaian yang selesa dan mudah untuk menjaganya.


Plain Lycra Curly~AwinaZ



Lycra Nurbarakah


Rekaan berbentuk "A" yang akan menampakkan anda langsing, selesa, mudah diurus. Rekaan ini juga sesuai digaya bersama seluar jeans untuk "rugged look", dengan palazo bagi kelihatan kasual atau pakaian formal ke pejabat bersama skirt atau kain pilihan anda. Anda pasti kelihatan cantik dan menarik.


Jubah dari Dubai


Jubah didatangkan khas dari Dubai untuk anda yang mengemari keselasaan dan kualiti . Nampak anggun bergaya dengan rekaan terkini.

Pelbagai lagi rekaan menarik yang terkini menanti anda. Cuma click http://www.facebook.com/SNUUS.Beauty.Health.Fashion. untuk mengetahui rekaan atau promosi terkini.

Untuk makluman lanjut hubungi
nad sabry
017-2470097
FB page  :http://www.facebook.com/SNUUS.Beauty.Health.Fashion
http://www.facebook.com/Preloved2u~ 50% off to Charity (Beli dan Derma)    
Biz Blog  :http://snuuswardrobe.blogspot.com


p/s :
ini adalah promosi untuk penaja contest Ibu SIhat Anak Riang. Smile cantik2 kan blaus-blaus Muslimah tu.. saya suka yang merah tu.. yang hijau tu nampak sangat trendy.. Winking smile  Apa lagi.. cepatlah emailkan butiran seperti yang dikehendaki.. mana tahu TUAH anda mendapat blaus muslimah percuma bulan October ini. Thumbs up



salam kasih sayang, Red roseRed heart
.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .