Monday, September 6, 2010

Home » , , » Jom Kenal Kawan Ibu : Ieda Al-Habsyi

Jom Kenal Kawan Ibu : Ieda Al-Habsyi

Salam ceria hari Isnin







sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

Gamaknya hari ni sudah ramai yang bercuti.. yang cikgu-cikgi pasti lah dah bercuti.. pastilah lebuhraya pun semakin sesak dengan kenderaan nak pulang beraya.. tak lama lagi weii dah nak raya...

btw, pagi ni ibu nak bayar hutang lama.. huhuuu.. patutnya 2 bulan lepas dah patut siap entri ni tapi dok tunggu mood tak mari-mari.. maka hari ni ibu paksa juga untuk siapkan n3 ni.. rasanya ini akan jadi review terpendek yang pernah ibu buat...




Ieda Al-Habsyi @ iedaluvsham.com - ibu kenal dia ni melalu blog makngah miela.. Ieda ni dok Ipoh, dekat2 kot dengan area taman perumahan makngah miela.. tapi secara live nya kami memang tak pernah berjumpa.

Yang menarik tentang Ieda :

  • Ibu rasa dia ni sempoi orang... dari n3 dan cara penulisan.. tapi hakikat di luor tu idak le diketahui.. tak pernah jumpa kan...
  • Among blogger yang femes gak ni... hehehe.. sebab follower pun dah cecah 1000++...  femes la dari blog kakyong.com... ;) 
  • ada anak comel nama Amanda... cumil, kecik molek...cam ibu dia juge..
  • the rest kome korek2 la sendiri kat blog Ieda yer...

Ieda...
meh la datang beraya ke rumah kakyong... rogi bebenor.. dah setahun kenal tapi tak juga bersua muka.. walhal kita ni sedaerah jer...

nota :
lepas raya ni Insya Allah.. ibu akan cuba mendisiplinkan diri (eceheewaahh) jadual mingguan untuk n3 segmen Jom Kenal Kawan Ibu.. Kali ini ibu akan mulakan dengan mereka yang peramah di blog ibu ni... nanti ya.. ibu UP kan n3.. sapa dia yang peramah untuk bulan Ogos 2010.



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .