Thursday, September 30, 2010

Home » , » Surat amaran/saman dari NUffnang

Surat amaran/saman dari NUffnang

Salam ceria dan bahagia




sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

Rentetan daripada Pesanan no2 entri semalam. Ni ibu tunjukkan contoh surat amaran yang bakal diterima sekiranya ade blogger yang masih berdegil dan masih suka dengan aktiviti klik-klik fraud ni..

Surat ni bukan ibu yang punya.. tapi kalo ibu dapat surat ni.. mau menangis gak la... sebab earning dah banyak tetiba tak leh cash-out... huwwaaa... naya jer...  dah memang dah ade kes benar blogger yang ditarikbalik keistimewaan dari nuffnang & terima surat 'cinta' macam ni dari Nuffnang.


kalo tak leh baca dengan jelas.. sila klik untuk dapat baca dengan jelas..
So, jangan klik-klik fraud okay..

maksud klik-klik fraud ni (ikut fahaman ibu yang simple ni) :
  1. klik2 iklan di blog sendiri setiap hari dengan kerap
  2. klik iklan di blog orang lain & tinggalkan mesej minta/request di klik2
bukan tak boleh klik, tapi klik la iklan yang anda betul2 nak tahu & berminat.. dan belek details hingga ke akhirnya.. bukan klik2, pastu anda tinggalkan.. silap2 haribulan, tuan blog yang iklannya di klik plak kena banned dengan Nuffnang. Jadi, kerana tidak kecerdikan sesetengah blogger main klik fraud ni, jadi teraniaya plak blogger lain.. kita ingat kita tolong dia, walhal kita dah niaya dia... kan tak bagus macam tu kan.. sangat2 tak harmoni kan dalam perhubungan sesama blogger.

Jadi, jom sesama kita elakkan daripada terima surat saman dari Nuffnang yer.. 

Pada yang tidak berminat dengan pendapatan dari Nuffnang, tak per.. no harm. Namun, alang2 berblog dan sudah ade ruang untuk menjana pasif income.. apa salahnya kan.. lagipun dengan Nuffnang ni banyak yang boleh kita explore.. 

Ibu suka baca pasal Nuff di blog GTO, dengki (dengki yang +ve yer..) ibu dengan dia.. sebab macam2 aktiviti dia involve dengan NUff... ibu sebut GTO sebab ibu suka cara penyampaian dia. Tapi ibu selalu jadi silent reader jer. Ibu pun teringin juga nak aktif2 dengan aktiviti Nuff (eg contest etc..) tapi selalu nya ibu terlepas pandang.. dan sibuk dengan hal lain.

btw, dalam ruang ni ibu nak ucapkan terima kasih pada kawan2 Nuffnanger yang membaca blog ibu... walaupun ade yang tak pernah tinggalkan komen.. tapi dah alang-alang dah singgah, sila lah sudi2 beramah-mesra yer... ;)

dulu, sikit jer.. la ni dah bertambah sket.. sikit jer..



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .