Saturday, September 18, 2010

Home » , » MInggu trafik merudum dan keyword popular

MInggu trafik merudum dan keyword popular

Salam bahagia dan salam ceria



sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

Ini adalah trafik kakyong[dot]com pada minggu pertama syawal... orang semua busy beraya weii, mane lah ade masa nak ngadap blog kan....


sangat merudum okay... tak reach 100 UV (unique visitor) pun...

ini adalah prestasi terBAEK... ada hari yang reach 200 UV... 

keyword popular.... sepanjang 2 minggu ini...



Resepi daging dendeng tetap menjadi carian utama di kakyong[dot]com... kome tau tak, resepi yang ibu pnya ni sama tau dengan resepi Istana negeri Perak (ade saper tengok prog Resepi Istana tv9..)... dan ibu baru tahu, resepi ini asalnya dibawa oleh Daeng Selili yang berasal dari Sulawesi... Gamaknya dari Daeng Selili ni le asalnya keturunan Bugis di negeri Perak... D_08, sila confirmkan... heheh.. ;)

disclaimer : kakyong bukan keturunan Bugis... sebab atok kakyong asal dari Sumatera Utara... loghat kampung kami (kg 40 Rantai) sekali dengor macam orang negeri9.. tapi ade banyak beza sebutan... 


2nd keyword popular jatuh pada biskut raya cornflake rangup... ni mesti ramai kawan2 ibu.. yang sibuk hujung2 Ramadhan tu nak buat biskut raya kan... camno, dah try.. sedap tak?


dan yang sedikit pelik.. camno plak ade yang mencari Adura Syurgamu Ramadhan di kakyong[dot]com... heheh... meh sini, ibu tepek sket foto si Adura yang comel itu...

ini carian dari en Google ya... ibu print skrin jer... yang melakonkan watak Adura ni nama betulnya Siti Saleha Mohd Baharum.. dia ni banyak berlakon dalam iklan... (ibu pun tau juga pasal artis erkkk... ~ sikit2 tau la... takat penyibuk jer...)

Pada yang terlepas menyaksikan SyurgaMu Ramadhan.. boleh jer tengok kat www.tv3.com.my. Ibu pun layan tengok kat portal tv3... tapi citer ni kan memang banyak la membazir air mata daku... setiap episod buat   daku membuang airmata.. 




Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .