Sunday, March 27, 2011

Home » , » Ada yang belum menuntut :p

Ada yang belum menuntut :p

Salam bahagia,

N3 ini adalah susulan dari n3 UjiMinda hari Ahad : Keputusan yang dinanti. Dah announce 1 bulan yang lalu.


Ini adalah mereka yang telah menuntut hadiah :


Yati – watermark simple ajer yang yatie pilih Winking smile




Diya – pilih signature yang comel, Thumbs up, tahniah buat Diya sebab blog dah makin comel & maju… Winking smile  dulu nampak tak ceria.. sekarang dah ceria sesuai dengan tagline blog : “Warna-warna ceria” Thumbs up




Yan – request header baru… tapi Yan belum guna & belum buat apa2 perubahan di blognya.. *busy dengan urusan seharian…*



ini antara header yang ibu suka… sebab warna nya BIRU.. nampak bersih dan simple.. Thumbs up dihiasi dengan gambar anak2 yang ‘clear’ dan ceria.


Yang lelain :

Sidratul Muntaha @ Ida Rahayu – hanya minta nasihat jer.. Smile with tongue out x nak minta design apa2 ker… background ke… Winking smile
 
Nur Solehah – belum menuntut
 
Zety Zainal – belum menuntut
 
Siti Darna – ibu takde link blog dia.. dan tidak dapat juga menjejak emailnya.. semasa siti jawab soklan tu, takde tinggalkan email pun. JIKA kome kenal Siti Darna ni, sila lah inform dia yer..
 
 
dan untuk pemenang Keputusan GA 3rd blog besday pulak.. nanti ibu follow up…
 
 
salam kasih sayang,



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .