Thursday, March 10, 2011

Home » , , » Earning HeartBeat sudah kembali + checklist kerja yang semakin panjang

Earning HeartBeat sudah kembali + checklist kerja yang semakin panjang

salam bahagia,


Ingat tak ibu ade UP kan n3 MOde sedey : earning HB kena potong

Alhamdulillah, dah okay dah.. tapi deme letak earning tu kat bahagian ‘others’. Open-mouthed smile
Tak kesah lah kan.. janji dah dapat balik.. Winking smile




dan ini jawapan dari pihak pengurusan HeartBeat.



ibu lambat semak.. sebab email tu termasuk dalam ‘boxbe waiting list’ Smile with tongue out


hari ini dah hari khamis.. tapi dalam checklist kerja ibu, banyak lagi yang belum settle.. almaklumlah last week tak BW sangat & hanya buat n3 pastu tinggal.. tak amik port sangat… sekali minggu ni, rasa nak terlompat2… walhal dok rumah jer.. tapi ‘homework load’ dah panjang berjela… ekekek.. Smile with tongue out sendiri yang suka kan.. tapi ibu suka sibuk macam ni.. kurang2 kepala otak ni masih ‘bergerak’…





ini lah rupa destop lappy ibu.. ibu asingkan setiap kerja (kerja rumah, kerja blog & kerja untuk business) dalam sticky note yang berbeza… Winking smile  jadi takde lah rasa serabut, cuma kena agih2 kan masa jer.. Cabaran nya: adalah mengagihkan masa sebaiknya antara anak2 & kerja2 di depan lappy.


Ibu cakap terus-teras, walaupun sudah hampir 3 tahun dok rumah, tapi masih belum tiptop lagi dalam bab pengurusan masa ni… cuma ibu pastikan ibu cukup tenaga dan kederat untuk berkejar dengan anak2 dan juga kerja2 online di lappy. Kadang2 tu tangan dok sibuk menaip, tapi mulut terjerit2 dok layan kerenah anak2… Winking smile 


Dah 2 bulan ibu guna sistem sticky notes di destop ni, nampaknya berjaya.. rasa lebih terurus walaupun kerja tu banyak.. so selesaikan satu per satu ikut apa yang dirancang. Dulu ibu guna spreadsheet, tapi kan susah pulak nak tengok.. so guna sistem sticky notes ni lebih ‘visual’ & mudah. Winking smile  Kome pulak buat camana ?!!



salam kasih sayang,

.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .