Wednesday, March 9, 2011

Home » , » Result GA yang sampai hari ni tak tau apa dah jadi

Result GA yang sampai hari ni tak tau apa dah jadi

Salam bahagia,

Jangan ada yang sentap dengan n3 ini, ini hanya sebagai checklist kakyong jer… n3 ini akan diremove sebaik sahaja semua keputusan GA di ketahui @ di umumkan… Winking smile Semua yang dimasukkan dalam senarai adalah GA yang sudah overdue (masak ranum gitu) lebih dari 1 bulan. 

Tidak berniat untuk mengaibkan kan tuan/puan blog.. cuma mahu puan/tuan blog ini bertanggungjawab. Jangan lah buat peserta @ kawan blog tertunggu-tunggu bagai menanti durian yang tak luruh.. durian kalo dah sampai masanya pun akan luruh sendiri.






GA due : 30 Nov 2010



link GA : http://melromeo.com/2010/11/01/giveaway-domain-from-melromeo-com/
GA due : 30 November 2010



link GA : http://noirjewelry.blogspot.com/2010/11/noir-jewelry-giveaway-kembali.html
GA due : 10 Dec 2010


link GA : http://soffya86.blogspot.com/2010/11/hijab-contest-dan-giveaway-by-soffya.html
GA due : 31 Disember 2010




link GA : http://shenacorner.blogspot.com/2010/12/give-away-project.html
GA due : 30 Jan 2011


link GA : http://mygiveawaysgallery.blogspot.com/2011/01/my-giveaways-gallerys-new-year-giveaway.html
GA due : 2 Feb 2011




Ini hanya senarai GA yang ibu join... tahun lepas tidak begitu aktif sangat... Alhamdulillah, ramai penganjur yang betul2 telus dalam menganjurkan contest & GA di blog.. walau hakikatnya untuk sama2 memeriahkan persada blogging dan juga meramaikan kenalan blog.. namun usah lah anggap ini main2 & suka2 mendiamkan diri (tak sebut langsung pasal result contest, walau ada blog tu memang aktif mengupdate n3..) 




salam kasih sayang,
.





kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .