Thursday, March 17, 2011

Home » , » Sudi ke kome tolong kakyong

Sudi ke kome tolong kakyong

Salam bahagia,

Kami sebenarnya amat2 perlukan cash.. sekurang2 nya RM1k lagi untuk settlekan ansuran rumah yang sudah 3 bulan tertunggak.. biarlah ibu rahsiakan jumlah yang sebenarnya..

actually sejak dari tahun lepas lagi, kami akan terima surat dari peguam 2 bulan sekali menuntut bayaran instalment yang tertunggak.. kalo kurang dari 2 bulan, bank takkan antor surat peguam. 

hati jadi semakin sedih dan riso sekiranya bank tarik rumah kami ni.. Sad smile dulu ibu riso jugak.. tapi tidak serisau kali ini..

Owh, jangan salah faham.. ibu bukan nak minta kome sedekah duit kat ibu.. tapi nak mintak tolong kome… beli produk yang ade di Kakyong’s shoppe..

SpyHru Coffee - susu kambing dengan spirulina
Lagi sales untuk cloth diaper
Susu Kambing Higoat
Jualan menghabiskan stok untuk Cloth diapers Coolababy printed
Gift set : Romper dan saputangan


Ibu harap kome sudi2 kan lah memanjangkan pada kawan2.. kot2 ade yang sedang mencari cloth diapers, nak cuba susu kambing higoat , juga sphyru coffee.. jemput lah jengah ke kakyong’s shoppe.




Stok yang ada tu mungkin tak banyak, jika ada modal memang ibu nak tambah.. tapi dengan status sekarang ni.. rasanya cukup untuk cover jumlah hutang yang tertunggak.. modal pusingan pun terpaksa lah guna juga untuk bayar hutang bank ni.

Harap2 ade lah yang sudi membantu kami. Bantu beli produk di Kakyong’s shoppe ya..

Jika ada yang ingin make-over blog, sila lah jengah sini >> Pakej blog make-over dan Khidmat membuat header, watermark & signature   ya.. jasa kalian memang sangat2 ibu hargai..


p/s
Kadang2 terpk nak meminjam sedikit dengan adik-beradik.. tapi depa pun ade komitment masing2..


salam kasih sayang,


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .