Tuesday, March 8, 2011

Home » » Menang GA : kasihmommy & Anamarza , Syilasyira

Menang GA : kasihmommy & Anamarza , Syilasyira

Salam bahagia,


Alhamdulillah.. rezeki bulan Mar 2011... murah... ;)


Winning #3 untuk mar 2011. GA – Saya Nak hadiah dari Mommy… result penuh boleh refer di sini.






ternyata no 67 itu bertuah… Winking smile  Terima kasih Mommy sebab tekan en random & terpilih no ibu… Open-mouthed smile  Ibu ni selalunya kurang bertuah bila part random ni, Alhamdulillah, untuk bulan ni dah 2 kali terpilih dek en random.


Winning #4 untuk Mar 2011. Contest Besday Kad untuk Safiyya… Terima kasih kepada ayahnda Safiyya kerana shortlisted kad yang ibu design ni… & Terima kasih Safiyya sebab pilih kak makcik… Winking smile Keputusan penuh di sini.

Tahniah untuk Ana (ibu Safiyya) sebab sudah berdomain & berhosting… Winking smile 


Yang ini pula kejutan dari Syilasyira.. tengahari semalam buka email, nampak email dari syira.. Ibu baru ajer online, dapat email dia inform untuk jenguk link tu. jarang2 juga ibu singgah ke blog syilasyira ni.. tapi tidak menyangka Syilasyira bermurah hati nak bagi hadiah untuk top komentarnya.. Thumbs up Terima kasih Syira diatas perhargaan ini. Open-mouthed smile



Walaupun ini bukan GA tapi ibu nak kira juga sebagai winning #5… Winking smile  aci kan… sebab bakal dapat hadiah jugak kan… Smile with tongue out


p/s
lepas ni nak kena follow up result GA yang lain.. minggu lepas ibu memang tak sempat nak fokus untuk semak status result GA.. terima kasih pada kawan2 blogger yang murah hati tolong inform kan di kotak jerit ibu.


jemput singgah ke http://kakyong.com/



salam kasih sayang,
.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .