Sunday, August 1, 2010

Home » » Contest tagline sudah TUTUP...

Contest tagline sudah TUTUP...

.
Salam hari minggu,


Sukacita dimaklumakan contest TAGline kakyong[dot]com sudah di TUTUP.. akan di umumkan pemenangnya pada hari Isnin, 2 Ogos 2010.. most probably sebelah petang.


Ini adalah senarai peserta beserta dengan tagline yang dicadangkan :

[1] IZZATUL IMAN  - BiLa SuPerIbu berBlogGing....
[2] NAD SABRI  "Sebuah nukilan, Cetusan rasa, Abadi bersama"
[3] Ummi Hanie  - " KRONOLOGI KISAH HIDUP KAKYONG , KELUARGA & TEMAN-TEMAN .... "
[4] WADUD @ DUAD - " Kesabaran Dan Kebahagiaan Sang Pentadbir "
[5] IZA - catatan maya seorang wanita, isteri dan ibu....
[6] Suhana Shahril - "INI KISAHKU DAN KESAYANGANKU...
[7] Noreed  -  "Coretan ku, Buat Tatapanmu"


Walau hanya 7 penyertaan, (kurang sambutan..??!!!)... tak apa, sudah ada yang sudi sertai pun sudah buat ibu senang hati. 

Ibu faham, orang tak minat nak join contest yang kena perah2 otak camni... hehehe... sebab ibu pun tak berapa pandai nak perah otak kalo ade contest yang cam gini... apa2 pun sangat-sangat bertERIMA KASIH pada kalian yang berTUJUH ni.

Ibu sudah pun memilih 2 tagline yang ibu berkenan.. jadi tunggu ya.. tagline mana yang ibu pilih... tunggu header baru ibu hari Isnin nanti... 

hari ni ibu tak menjahit, walaupun ade kain yang dah dipotong.. nak berehat & nak BW.. 2 hari tak aktif berBW... trafik kakyong[dot]com merudum kan main lagi... huhuuu... sambil tu nak perah otak sikit untuk create header baru... & nak revamp sikit blog ni... 

lastly, semua 7 peserta ni otomatik layak menjadi peserta Giveaway hari raya yang akan di UPkan pada hari rabu ini, 4 Ogos 2010.

Selamat berhujung minggu.






mencari busha legging pada harga murah.. mai la jengah kakyong's shoppe





kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .