Tuesday, February 17, 2009

Home » , » 050 Mula bz..

050 Mula bz..

Accounting Pictures, Images and Photos

Mulai hari ini sehingga 2 @ 3 minggu yang akan datang, masa teman untuk bertenet terpaksa dihadkan kerana teman telah menerima accounting job yang baru dari Akram & harus memulakan nya secepat mungkin. Job yang kali ni tidak sebesar job yang sebelum ini, tetapi Alhamdulillah. Ini bermakna ade le duit poket untuk teman membayar loan rumah & beberapa komitmen yang lain.

accounting Pictures, Images and Photos

Terima kasih, Syukur padaMu Ya ALlah atas kurniaan rezeki ini.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

4 kawan ibu yang hebat:

Opah said...

Salam untuk Kak yong,

Alhamdulillah kakyong dalam kegawatan ekonomi hari ni kakyong dapat job tu. Kalau kita bersyukur Allah akan tambah rezki kita.

Unknown said...

Terima kasih opah.. lama opah tak update blog.. sibuk dgn cucu2 ker?

erisya nor said...

syukur ...murah rezeki kakyong!

Unknown said...

salam erisya..
kakyong ni dah 2 bulan takde job.. banker asyik call jer, sbb loan rumah dah lewat 2 bulan.. huhu..

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .