Friday, February 25, 2011

Home » » Aksi Anak-anak berbasikal

Aksi Anak-anak berbasikal

Salam bahagia,


Sejak dapat beskal tantek ni, anak2 dok 'koje' kan beskal tu jer... beskal yang tak tantek dah tak dipandang... huhuuu..



main berdua.. kakak Anis kata Aliya kena pegang kuat2, peluk kakak kuat2.. nanti jatuh


suka lah dapat naik dengan kakak, pusing laman berkali2.. siap suruh ibu duduk situ jer.. tengok depa main sampai habis... 

baru nampak muka... aiseh, rambut kakak dah macam rambut singa.. hehhe...


gaya pro... konon2 lah tu.. Anis dah berangan2 nak pergi rumah Opah nasi lemak naik beskal dengan Aliya... siap pesan, "ibu jalan kaki jer, kakak & baby naik beskal"

adjust seat.. tapi Aliya tak mau naik beskal ni.. dia takut.. dia cakap 'tinggi.. nanti jatuh'


dek kerana obses dengan beskal cantik ni... dia tolak beskal ni laju2 dan berlari dengan beskal ni... huhuuu... bila ditegah , dia buat dek jer... seronok sangat main macam tu

aksi dengan beskal.. sorong pun jadik lah.. janji dapat seronok main beskal...





Anis ni tengah nangis.. dia marah sebab abang naik kat belakang.. bising mulut Anis suruh abang turun.. 'abang berat... turun la..'  tapi dalam dok marah2 sambil nangis2, kaki tetap juga mengayuh... hehhehe..


sekian kesah bergambar. Nanti kan contest yang bakal ON tidak lama lagi... Ibu masih mencari penaja yang sudi untuk menaja pakaian anak-anak... Jika ade yang sudi, sila email ya kakyong72@gmail.com. Terima kasih.   ALhamdulillah, sudah dapat penaja... bukan 1 tapi 2 penaja untuk hadiah pakaian anak-anak.  


p/s
berdebor2 dan excited nak masuk 'rumah baru'.... hehhehe..  




salam kasih sayang,
.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .