Saturday, February 26, 2011

Home » , , » Setelah sebulan menanti.. akhirnya muncul 1 BE

Setelah sebulan menanti.. akhirnya muncul 1 BE

salam bahagia,



Hati gumbira berbunga2... sebab dapat 1 (SATU) BE baru.. Terima kasih di Nuffnang..



Rajin2 lah muncul ya sang iklan... jangan menyorok yer...





dan sedikit kurang hepi sebab trafik 2 hari setelah kembali ke url asal...merudum sangat2.... hehehhe... tak dapek nak dibantu... 





jika ikut rekod GA (google analytic, 30% trafik di blog ni adalah direct trafik.. hohoooo.. maaf la kalo tetiba kome dapat mesej cam ni.






dan pagi ni kalo kome cuba masuk... ke kakyong.com   Insya Allah boleh... tapi blog masih kosong yer...   sebab pihak fivio.com pun belum lagi bagi akses ke blog baru ni... hahahhha.....






Siapa yang membaca n3 ni, sudi2 lah add link baru  http://kakyong.com/  ke bloglist kome yer... 2-3 hari ni mungkin kosong lagi.. tapi akan berUPDATE dengan aktif nya .. ekekkeke... Insya Allah, macam biasa lah. Dan blog http://kakyong72.blogspot.com ni tetap akan ON untuk n3 tutorial, dan GA/contest... hehehhe... mulai Mar 2011... semua n3 contest & GA akan dibuat di blog ini.. sayang nak tinggalkan blog ni kosong... lagipun trafik dah bagus.. compare dengan blog GA tu.. belas2 jer trafik untuk 1 hari... ;)


Segmen blog review akan dibawa ke http://kakyong.com jadi minggu ni sepatutnya giliran Adyani untuk direview.. tapi kakyong bawa review itu ke hari selasa... hari Isnin Insya Allah akan kick-off contest baru di blog baru... so stay tune.. & jangan lupa add http://kakyong.com




salam kasih sayang,
.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .