Thursday, February 24, 2011

Home » » Kembali ke url http://kakyong72.blogspot.com

Kembali ke url http://kakyong72.blogspot.com

Salam bahagia,

Setelah beberapa hari berfikir & mendapat tips dari kawan2… iaitu Hanie & CikSembang.. dan kerana mengambil kira beberapa faktor lain.. maka ibu kekalkan blog http://kakyong72.blogspot.com..


sebabnya :

1. Blog ini ade banyak kenangan pada ibu, sangat dekat dihati.. maka ibu kekalkan blog ini.. maksudnya ibu 
kembali ke url lama http://kakyong72.blogspot.com


2. Ada banyak tutorial yang berkaitan dengan blogspot di blog ini.. dan n3-n3 tersebut setelah di’import’ ke wordpress (WP), ia jadi macam lain.. contohnya kome buleh tengok kat n3 ini.

>Tutorial : membuat text area & marquee (image & text bergerak)


perkataan-perkataan yang sepatutnya bergerak tu.. terus jadi statik.. huhuuu… sedih kan.. tu belum ibu tengok tutorial yang lain… Smile with tongue out 


note :
link http://kakyongibu3a.wordpress.com/ ini adalah back-up n3 kakyong72.blogspot.com di WP..

Jadi, untuk hari2 seterusnya ibu akan gunakan blog ini untuk berkongsi tentang tutorial blogspot.. jadi takde lah blog ni sunyi sepi… cuma nya mungkin tidak lah diupdate setiap hari @ regular.. Winking smile


3. Ibu sudah menggunakan kotak komen intensedebate sejak May 2010… bila import blog ke WP, habis la semua komen tu hilang.. & untuk reinstall rasa macam bermasalah jer .. hehehhe… jadi, sayang lah pulak kan, kalo dah berpindah ke self-hosting @ rumah sendiri… n3-n3 yang lalu tak de komen pulak.. huhuuu..


4. Ibu dah customized blog ni dengan sehabis 'jiwa raga'… ekekkeke… maka kalo tak simpan, tak ade lah kenangan… sentimental betul lah… Winking smile



Cukuplah 4 sebab tu ajer.. 


Blog di hosting baru akan mula dengan n3 baru.. rasa macam takkan pindah kot n3 lama2 ke sana… nanti bila sudah siap ‘rumah’ baru, ibu akan inform dan jangan lupa add dalam bloglist kome yer.. tunggu maklumannya nanti.


Kalo hari ni ade yang menaip link http://www.kakyong.com.. kome memang tak jumpa... jadi tunggu ajer makluman baru yer... 


Insya Allah, contest & giveaway baru akan ON di blog baru… penaja semua jangan riso jer… ibu akan pastikan kalian dapat coverage secukupnya sepanjang tempoh GA nanti.


Result giveaway 3rd besday akan ibu keluorkan di blog ini.. jadi sabor yer…


p/s
Ibu mencari penaja untuk pakaian anak2 – range umur 2-4 tahun.. ade ke yang sudi… Winking smile   sila lah emailkan kakyong72@gmail.com


jangan lupa klik … Winking smile





Jika kome mencari cloth diaper @ lampin kain, sila lah jengah ke Kakyong's Shoppe yer... ade jualan penghabisan stok untuk CD Coolababy printed.




salam kasih sayang,



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .