Monday, February 14, 2011

Home » , » GA 3rd besday : Senarai peserta dan yang berjaya disenaraipendek

GA 3rd besday : Senarai peserta dan yang berjaya disenaraipendek

Salam bahagia untuk semua,

Ini adalah senarai penuh semua penyertaan, jika ada nama & link yang tercicir, sila beritahu ya..





Dan ini pula adalah senarai pendek daripada pihak juri… Winking smile 




Ibu akan semak semula semua penilaian juri & mungkin senarai-pendek ini akan berubah (sebab yang ini belum lagi termasuk penilaian ibu).. Pening sebenornya nak membuat penilaian.. kalo buleh nak bagi make-over untuk semua… ekkekeke… Smile with tongue out  tapikan tak daya lah ibu nak make-over semua kan…


Terus-terang ibu cakap, sukar juga untuk memenuhi kepuasan customer ni.. sebab kerja design ni subjektif.. proses edit & ubah akan berulang berkali2.. sebabnya >> walaupun ia pilihan customer (dari segi font, warna font, warna background, pilihan image.. ), namun bila dah siapkan hasil pertama, ada pula yang nak tukar warna, nak tukor font dsb.. ibu ikut kan ajer.. tapi kalo lebih dari 3 kali nak tukor.. tensi jugak ibu dibuatnya.. hehhehe.. Smile with tongue out 

Namun, pada ibu, hal2 ni akan buat ibu belajar lebih bersabar & usaha sedaya mungkin untuk memenuhi keinginan customer, jadi ibu pun kena lah buat kerja dengan lebih baik kan.. ibu akan lebih berbesar hati bila customer berpuashati dengan hasil kerja ibu.


Dan ini pula header untuk Zuneta – pemenang kejor nombor 50505



Background ni ibu buat guna photoscape jer… Winking smile actually percubaan pertama membuat background menggunakan kaedah ni… Smile with tongue out  Alhamdulillah, mudah sangat berurusan dengan Zu ni… sebab dia tak komplen pasal background hanya ubah font untuk tagline jer… Winking smile  Zu ni pandai buat kraftangan.. nak kenal dengan ZU, sila jengah di sini..

Tunggukan penilaian seterusnya untuk GA 3rd besday.


dan Salam Maulidurrasul untuk semua..





Salam kasih sayang,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .