Tuesday, July 12, 2011

Home » , » Terima kasih Kak NZA

Terima kasih Kak NZA



Salam bahagia kawan-kawan,


Alhamdulillah, rezeki anak-anak lagi.. kali ini dari kak NZA. Open-mouthed smile




Terima kasih kak NZA.. saya dapat lapik pinggan buluh dan bookmark (gambar header blog saya & blog kak NZA) sendiri-buat oleh kak NZA. Open-mouthed smile  saya suka…







dah jadi ‘teman’ membaca saya… la ni sedang repeat semula baca novel Merpati Putih Terbang Lagi… tulisan Khadijah Hashim.. Winking smile



dan ini untuk anak-anak… buku mewarna.. setiap sorang dapat 1… Winking smile

Terima kasih kak NZA… kome rajin2 la jengah blog kak NZA… blog cikgu yang berdedikasi ni.. saya ni walau jarang komen, tapi jengah juga.. sebab banyak yang boleh saya kutip dari sana.. sebab anak2 kak NZA pun ade yang dah remaja, ada yang masih sekolah rendah.. tapi satu la yang saya respek, anak2 kak NZA cemerlang belaka dalam pelajaran dan anak2 daranya rajin juga ke dapur..





Lastly.. kami 3 beradik nak ucapkan TERIMA KASIH pada makcik sebab beri kami buku mewarna. tapi hanya abang Fikri jer yang pandai mewarna.. kakak Anis malas mewarna, asyik cakap tak reti jer.. Aliya pulak, minat dia memang belum ke arah mewarna, Aliya lebih suka menulis., nanti lain kali ibu tepek hasil kerja Aliya.. Winking smile



salam kasih sayang,
.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .