Wednesday, July 6, 2011

Home » , » Meraikan Atok Yaya

Meraikan Atok Yaya



Salam bahagia kawan-kawan,


Warning: n3 ni penuh dengan gambar.. so saya buat ‘read more’.. kalo tak nanti akan meleret panjang bila di 1st page.. Winking smile


Sempena sambutan hari bapa yang lepas.. kami adik-beradik yang ada di Ipoh ni, pot-luck jer makanan sorang sikit.. menjamu selera di rumah makbonda & ayahnde.. Smile




Tengok lah, cucu dah kerumun… tak sabor2 nak kek..



Aliya paling dekat dengan Atok, tapi dia dapat last sekali.. mujur la tak majuk.. tapi sempat la buat muka… hahhaaa.. Winking smile






aksi suap-suap… kami sajer jer dera mak & ayah.. bukan selalu kan… Smile with tongue out

and juadah makanan… sila lah jamu mata yer..


the limau suam… Winking smile 

Bihun maklong (saya lah tu).. dapat sambutan yang sangat menggalakkan.. Winking smile

Bubur durian MakTeh Ani… lawan dengan roti jala..


Pisang goreng dan Kepok lekor dari MakNgah Miela  (ohyer.. Miela dah buka blog personal yang baru yer.. sebab blog sebelum ni kena virus.. mujur berjaya export data blog lama.. ) 

Mana-mana kawan blog yang kenal Miela sila lah add blog baru ni yer.. http://mirabadqis.blogspot.com/ Iela pun tak berapa sihat lately ni, so blog dia pun memang ala2 dah penuh ‘spider’.. Winking smile

nota : sori yer iela, tak sempat nak tolong make-up kan blog iela lagi.. n3 lama pun tak sempat nak tolong publishkan semula..



Bukti yang Aliya orang terakhir dapat kek.. hihiii… sian Aliya, camno atok leh tak perasan Aliya ..



selesai sudah.. tengok bihun saya, sangat laku kan (perasan.. kembang jap).. Winking smile  the fact is adik-beradik saya termasuk lah anak-anak sedara sekali, lebih suka layan bihun berbanding mee atau keteow..



Anak jantan saya, si Fikri, yang baru baik demam (masa tu la) dan leka dengan buku mewarna Transformer nya.. langsung tak amik port time orang semua sibuk dok berebut makanan.. dah semua orang selesai makan, baru dia nak makan.. itu pun jenuh kena paksa.. makan sikit jer pun..

Itu lah alkesah sambutan hari bapa untuk ayahnde kami… Open-mouthed smile 


Seronok dapat berkumpul ramai-ramai dengan adik-beradik.. tapi tak semua ada, adik di KL 3 orang tak balik.. si Aam pulak sekarang ni di pusat Matrik Pongsu Seribu di Seberang Jaya.. (saya teringin nak jejak kaki ke pusat Matrik ni… ari tu tak dapat ikut.. heheh… tetiba rindu plak zaman matrik yang dah lebih 20 tahun berlalu… hmmm, sudah tuo la.. )


p/s
harap2 dapat berkumpul lagi dengan adik-beradik.. tetiba datang mood nak buat jamuan untuk besday Aliya (ketiga) dan Anis (ke-4).. Winking smile  tak pernah buat lagi tahun-tahun yang lalu, sian kat Anis & Aliya... semoga dimurahkan rezeki dalam 1-2 minggu ni…




salam kasih sayang,
.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .