Thursday, July 15, 2010

Home » , » Jom Kenal Kawan Ibu : Yati's blog

Jom Kenal Kawan Ibu : Yati's blog

.
Salam ceria & salam bahagia,





Dah jengah contest TAGline kakyong[dot]com dan Special Giveaway kakyong[dot]com... meh la join.


Akhirnya hari ini baru ade mood nak buat blog review.. actually dah cuba beberapa hari yang lepas untuk ke blog Yati, tapi kakyong dapat mesej kotak merah ni. 

klik untuk imej lebih besar
Jika yati baca entri ni, kakyong cuma nak beritahu, buat masa ni kakyong baca blog Yati melalui google reader.. sedey la tak dapat nak tinggalkan komen. btw, ni mesej kakyong untuk Yati..

"kakyong doakan semoga kesihatan Yati bertambah baik.. walaupun kakyong tak berapa faham apakah yang dimaksudkan dengan bacaan T4 tu.. dan untuk baby Sulaiman, supaya berjaya harungi situasi weaning off... sian kat baby Sulaiman dan sedih bila baca post Yati tu..."


Memandangkan kakyong tak dapat nak printscreen header blog yati.. maka kakyong compile beberapa foto yang kakyong dapat dari google reader.



untuk kenal yati.. sila klik jer banner ni ya.. 


Apa yang perlu diketahui tentang Yati @ yang best tentang Yati

  • surirumah @ SAHM @ WAHM.. ada kedai online sendiri, rajin buat kerja-kerja tangan cross-stitch, menjahit dan selebihnya sila jengah blog Yati.. banner yang kakyong buat tu semua nya hasil kerja tangan Yati.. 
  • punya 3 hero.. kena tanya Yati camno Yati juggling time antara anak-anak, kerja rumah juga menjahit termasuk buat cross-stitch... kakyong masih lagi tercari-cari rentak dalam pengurusan masa untuk menjahit cross-stitch ni.. 

kakyong dah kenal Yati ni lebih 1 tahun.. kami ni tak lah jauh mana pun.. masih dalam negeri Perak lagi.. tapi masih belum berkesempatan untuk bersua muka pun lagi. btw, kakyong memang suka jengah blog yati sebab banyak memberi inspirasi untuk kakyong memulakan @ buka semula kerja-kerja cross-stitch.. walaupun tak begitu giat sebab sibuk juga dengan hal lain..

Untuk lebih kenal Yati.. sila lah jangan malu-malu. Klik kat banner tu yer..


p.s
nak tulis beberapa fakta lagi tentang Yati, tapi Aliya dah ngamuk-ngamuk ni... nak menaip pun dia kaco.. so that's it..

Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .