Saturday, July 3, 2010

Home » » Mencuci CD di malam hari..

Mencuci CD di malam hari..


.
Salam hari minggu,





Dah jengah contest TAGline kakyong[dot]com dan Special Giveaway kakyong[dot]com... meh la join.





Ada masa memang terpaksa mencuci di malam hari.. lebih lagi bila CD kotor sudah melimpah ruah... Ibu takde tempat menggantung yang khas.. lagipun en ayah kata tak perlu.. guna jer apa yang ada.. so guna la penyangkut macam dalam foto tu.

Dulu kami sidai sejadah situ.. tapi anis aliya suka tarik2 sampai sepah/berjatuhan.. so la ni sejadah seme simpan dalam lemari. jadi guna lah penyangkut ni sidai cloth diapers di malam hari. Ibu selalu pasang kipas pada tahap sederhana jer.. kadang2 pasang yang slow sekali. Untuk poket cloth diapers selalu nya akan kering selepas 6-7 jam. Jadi, takde masalah kalo malam tu stock cloth diaper hanya ade 2 keping jer.

Btw, cerita ibu ni valid untuk basuhan mesin jer.. kalo basuh tangan ibu tak pasti.. cuma untuk CD AIO, pagi tu ibu memang perlu jemur di luar (di bawah sinaran mentari), kalo tak memang lambat kering.













Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .