Friday, July 23, 2010

Home » » Special Giveaway kakyong[dot]com© sudah ditutup, sila beri masa untuk review ya

Special Giveaway kakyong[dot]com© sudah ditutup, sila beri masa untuk review ya

.
Salam bahagia buat semua,









Dah jengah contest TAGline kakyong[dot]com... meh la join.

Special Giveaway sudah pun diTUTUP semalam, 21 Julai 2010, 12 tengahmalam. Kakyong minta maaf  sebab terlambat UP kan entry ni. Sibuk sikit 1-2 hari ni, kakyong's shoppe sedang buat clearance sales kan.. jadi ade lah beberapa perkara yang harus diuruskan. Pastu Aliya pulak tak berapa okay lagi.. masih lagi masalah poo-poo yang diceritakan beberapa hari lepas..




Ni ibu senaraikan semua peserta yang telah sertai Special Giveaway ni.










update peserta :




Walaupun hanya 8 orang tetapi semua nya memberi idea dan cadangan yang sangat BEST... tu yang susah nak pilih ni.. kena review banyak kali, dan ibu harus letakkan keutamaan hadiah-hadiah yang dihajati... juling-juling mata tengok cadangan hadiah.. 

Btw, jika cadangan anda tidak terpilih, jangan kecewa ya.. sebab ibu akan simpan cadangan kalian & buat rujukan untuk keperluan masa akan datang.

Tolong beri ibu sehingga awal minggu depan sebelum dapat membuat keputusan. Jadi, tolong sabar menanti ya.

Dan sebagai penghargaan, kawan2 yang join special GA ni, OTOMATIK akan tersenarai sebagai peserta GA hari raya yang akan ibu UP kan dalam 1-2 minggu lagi... btw, sila add sebagai FOLLOWER yer.. sebagai next GA strictly untuk EXISTING FOLLOWER @ KAwan-kawan ibu ajer... (ai beritahu awal2 ni.. supaya jangan ade yang 'geget' ai nanti



Berbalik tentang Aliya, Ibu jadi musykil penyebab yang Aliya jadi begitu, petang kemarin (21 Julai 2010) poo-poo nya sudah okay.. dah kuning.. tapi lewat malam hinggalah hampir maghrib 22 Julai 2010, poo poo nya still cair & kehitaman. Tapi dia aktif dan ligat macam biasa.. cuma selera makan tu cam berkurang sket.. makan baru 3 suap dah dia kata 'kenyam'. 

Yang ibu u ingat, masa ibu sedang demam selsema & batuk2, beberapa hari lepas, ibu ada minum air suam plus madu, dan Aliya juga tumpang juga minum sekali. Hari Ahad & Isnin Aliya ade minum yakult.. tak pernah minum yakult.. jarang-jarang en ayah ade lah beli vitagen. Selain tu takkan lah Aliya alah dengan susu kambing pulak, lagipun dah lebih 3 minggu ibu minum susu kambing, itu pun ibu hanya ambil di sebelah pagi ajer (ngelat sungguh..). Dan sudah 1 minggu lebih, ibu tak makan jamu.. masa demam tu jadi malas pulak nak makan jamu. 




p.s:
susah betul nak BW di malam hari ni.. anak2 dok panggil soh masuk dalam jer.. siap tarik2 tangan ibu ni.. 
tensi betui la lately ni... macam2 tensi.. nak buat entri blog pun susah..
entri ni di tulis malam, autopublish di pagi hari..






kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .