Saturday, November 27, 2010

Home » , , » Tertunailah hasrat nak makan piza

Tertunailah hasrat nak makan piza

Salam ceria dan salam bahagia,

Terima kasih Adib Darwisi, kalo tak kerana Adib, tak merasa la maklong nak makan pizza… dari awal tahun dah dok mengidam.. dok minta kat paklong, hmmm, mengharap jer lah. Thinking smile

IMG_9131




Tengok kome.. sampey 5 large pizza…. makan sampey muntah monggek… Winking smile

Asbab nye: 24 NOv 2010 adalah ulangtahun kelahiran Adib yang ke-2.. Hepi 2nd besday Adib… semoga semakin ceria, riang, aktif dan bijak. Thumbs up



Adib & papa nya…



Anis… menumpang tiup lilin.. x penah sambut besday dengan kek kan.. jenuh tiup tak padam2..

IMG_9125
aliya tak mau join tiup lilin.. dia tengok dari jauh jer.. dah dapat belon..

IMG_9136
abg fikri ni memula tak mau makan pizza.. dia cakap tak best.. bila ibu cakap, “sedap ade sosej..”  baru la nak makan.. habis gak 2 keping dia makan..

last but not least,
IMG_9140
Adib dengan busha pant , hadiah tak seberapa dari maklong..

finally,
please welcome Rayyan Darwisi
masa gambar ini diambil Rayyan baru berusia 8 hari





kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .