Wednesday, June 23, 2010

Home » » Hadiah dari Ibu QisQas dan Nurul Azham's Family

Hadiah dari Ibu QisQas dan Nurul Azham's Family

.
Salam ceria & salam bahagia,

Semoga kami sekeluarga juga bahagia hendaknya.. Amin..

Seperti yang pernah ibu mentioned di entri ini. Maka hari ni ibu tayangkan hadiahnya... ohhh.. bukan nak bangga-bangga, cuma untuk appreciate pemberi hadiah @ penganjur Giveaway.

Sebenarnya ibu dapat ramai kawan hasil daripada sertai contest & giveaway. so, pada ibu2 yang baru jer aktif blogging.. do spent time join contest & get to know some of the contestant.. sometime you akan jumpa the same contestant on other giveaway or contest.. so bila dah selalu nampak nama kawan tu, apa salahnya diteruskan dengan silaturrahim... 

okeh.. now I present hadiah daripada Ibu QisQas... ni daripada contest cute baby in pink



wang pos RM30... terima kasih ibu QisQas

belum decide lagi nak buat apa.. mungkin belikan mainan.. sian Aliya sebab dia hanya main mainan abg fikri jer...  ohhhooo.. jgn la ade fikir daku kedekut tak belikan mainan untuk anak-anak.. taknak cakap more than I shud.. biarlah.. mujur la fikri dulu makcik dia yang rajin belikan mainan..

memula fikir nak masuk dalam akaun ALiya jer.. yer lah sejak aidilfitri lepas, takde bertambah pun simpanan anak2.. tapi bila fikir balik, mungkin lebih baik spend untuk permainan yang sesuai dengan usia dia.. at least ada juga hadiah sempena besday ALiya yng ke2 pada 18 Julai depan..

ade sesapa nak share idea.. hadiah apa yang sesuai..??!! yang praktikal untuk usia 2 tahun.. baru realise ibu ni memang tak pernah amik port nak beli mainan anak-anak.. sampai hilang rentak tak tau nak cari mainan camno yang sesuai... 

alang2 plan belikan hadiah untuk Aliya, harus juga plan kan 1 hadiah untuk Anis juga.. sebab Anis juga akan sambut besday pada 8 August 2010. 

kalo kalian ade idea... simpan dulu ya.. tunggu ibu kan UP kan entry khas untuk ni ya.. kira contest kecil-kecilan lah ni... nanti i buka contest ni untuk tempoh 2-3 minggu jer... kena cepat sebab besday Aliya is on 18 Julai 2010.. tunggu ya.. harap kalian, ibu2 yang expert part mainan anak-anak ni sudi lah share dengan ibu ya... 




ini pula hadiah dari nurul azham... terima kasih nurul azham.. tak sangka dapat hadiah ni.. terkujat jap sebab tangok hadiahnya panjang kan main... anak-anak tak sabar nak unwrapped...

tak tau nak cakap apa ke nama benda ni... tapi ala2 macam langsir.. erkkk langsir ker... adeyyy... tak leh nak recall apa ke orang panggi bendaalah ni... tapi memang cute sangat.. boleh buat deco untuk bilik anak-anak.. kami ni baru jer merancang nak convert kan bilik belakang sebagai bilik main anak2.. cum bilik tidur fikri... plannya lepas dapat upah buat akaun ni, boleh la spend sket untuk cat-mengecat..

buat masa ni hadiah ni di simpan diam-diam dulu.. nanti kalo dah digunakan boleh lah tunjuk sepenuhnya... ;)






Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .