Saturday, June 5, 2010

Home » » kenapa jadi macam ni

kenapa jadi macam ni

.
Salam hujung minggu,


Semalam, ibu punya lah berkobar-kobar nak memulakan projek me'review' blog tintacomellote. Tapi kan tiap kali ibu masuk, blog tu asyik 'freeze' jer.. drag mouse pun tak bergerak. Tapi bila ke tab lain yang mana ibu juga ade buka beberapa blog, okay jer..

Petang tu cuba lagi, okeh,.. boleh la baca beberapa n3.. kemudian dia freeze lagi.. huhhh, jadi give-up sekejap.


klik untuk imej lebih besar


Tengok dalam gambor atas ni.. kerap kali jadi camni.. so ibu pun klik "kill pages". Riso gak.. adakah ini virus.. tetiba frozen camtu kan...


klik untuk imej lebih besar

Bila dah klik "kill pages", kuor la hitam camni.. nampak tak yang ibu bulatkan kuning itu.. Ibu sebenarnya sedang search label n3 'working at home'.. 

Memula tu ibu tak perasan error tu datang dari situ.. pagi ni ibu semak semula.. & baru perasan bahawa link untuk label di sidebar - Favorite Link, ade sedikit masalah.




klik untuk imej lebih besar

Nampak tak di sidebar - favorite link... bila ibu semak semula, ini lah yang ibu dapat.. link nya tidak merujuk ke n3 blog sebaliknya ke blogger profile.  Sila tengok anak-panah-2 hala tu.. Begitu juga dengan "About Making Money Online", link nya juga tidak merujuk ke n3 blog. Harap wan anie boleh betulkan link tu nanti. 

Insya Allah, hari Isnin nanti ibu publishkan hasil review ibu yang tak seberapa tu... ;)





kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .