Wednesday, June 30, 2010

Home » » Tembikai bertaburan di jalanan

Tembikai bertaburan di jalanan

.
Salam bahagia buat semua,




Dah jengah contest TAGline kakyong[dot]com dan Special Giveaway kakyong[dot]com... meh la join.





foto di snap semasa dalam perjalanan ke Green Town Mall untuk tengok adik-adik main bowling (ibu malu dengan pakcik polis.. tu yang kamera pun sudut jatuh jauh...)... kejadian berlaku di Jalan Kuala Kangsar.. tak jauh dari kilang Hovic.. dari jauh nampak macam darah bertaburan.. bila dah dekat.. rupanya buah tembikai yang pecah... nampak motor roda 3, ada 1 orang terbaring (tak nampak jelas apa yang jadi.. ).. di kipas oleh 2 orang lelaki.. datok polis pun ada kawal lalu-lintas. 

Waktu itu matahari memang sangat terik.. tak lama semasa kami lalu di sekolah yuk choy (2-3 minit jer dari masa kami lalu di tempat kejadian).. ada ambulan lalu ke arah kemalangan.. dengan cuaca panas camtu.. sure gelisah gila orang yang jadi mangsa tu.. sure dok bilang saat bila la nak dibawa ke hospital ni...




Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .