Tuesday, June 22, 2010

Home » , » kakyong[dot]com selepas 30 hari bersiaran

kakyong[dot]com selepas 30 hari bersiaran

.
Salam bahagia buat semua,




Dah jengah contest TAGline kakyong[dot]com.. meh la join.


lately ni ibu tak sempat nak menulis panjang, apatah lagi berkongsi idea.. kalo tengok n3 tahun2 lepas.. semua nya panjang2 belaka.. tapi sejak akhir-akhir ini, n3 hanya menjadi panjang kerana longgokan foto-foto belaka... ;)

seriusly says.. dengan kesibukan rutin harian, berkerja dan berkejaran dengan anak-anak di rumah.. memang ibu cuba untuk spend kurang masa untuk menaip n3.. sebaliknya cuba lebihkan masa untuk singgah-ziarah ke blog kawan.. walau tidak setiap hari, tapi cuba juga... kalo hari tak singgah-ziarah, ibu akan buat research.. biasalah surfing.. dah jadi ibu yang dok rumah ni, susah kan nak dapat maklumat dari mulut orang.. jadi hujung jari haruslah dikerahkan supaya lebih aktif mencari maklumat..

okay, back kepada tajuk n3.. ini analisa selepas 1 bulan kakyong[dot]com bersiaran...




unique visitor meningkat 1 kali ganda berbanding bulan lepas... bulan lepas hanya 600++ jer yaayyy.. suka-suka..
total visit pun sama meningkat 1 kali ganda... yaayyy...

sebenarnya daku bukan lah pandai sangat bab2 mancari trafik ni..
hanya cuba untuk lebih giat menjengah ke blog kawan2 jer..
lagipun senarai blog dalam kakyong's bloggerlist tu memang ade yang tak sempat  nak dikhatamkan lagi...



ni plak keyword yang biasa orang google, pastu ter'terjah'blog daku....
top in list is 'masakan simple'.. keyword ni memang mendahului ranking sejak tahun lepas lagi...
2nd in list 'lauk pauk kampung'... cuba lah kalian google keyword ni.. kalo jumpa n3 tu.. sila lah sedekah AlFatihah untuk pak yeop daku ya... beliau meninggal November 2009 (tahun lepas)





ranking sehingga kemarin... belum cukup fofular lagi....
hahahaa.. ntah kenapa lately ni gila nak cari glamer plak..
walhal, blog hanya biasa2 jer....




dan ini list top 20 kawan2 yang sangat rajin ke blog daku nih.. terima kasih ya kawan-kawan.. 
dalam list ni takde blog shikeen @ cybermummy.. tapi statistik di histats ade.. so ikeen, dont worry u r still among the top 3... 


disclaimer:
entry ini dibuat atas dasar utk rekod & syok sendiri empunya blog.. entry yang berkaitan dengan analisa & statistik yang sebelum2 ini, boleh refer di sini







Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .