Saturday, October 22, 2011

Home » , , » Organizer benang & projek baru cross-stitch

Organizer benang & projek baru cross-stitch



Salam bahagia,




Alhamdulillah, benang cross-stitch saya dah tersimpan dengan lebih kemas dan mudah untuk di’akses’. Dulu saya simpan dalam plastik jer.. setiap warna 1 plastik, merah/pink, hijau, kuning/oren/tan, coklat/hitam dan biru/ungu. Setiap kali nak guna benang, memang kena cari setiap satu.. selain saya semak dulu kod warna dan warnanya, saya refer warna di sini >> DMC color chart, boleh ajer nak print page ni.


Sekarang ni saya susun ikut warna setema.. dan saya buat satu checklist, jadi mudah saya cari dan lebih mudah macam ni. (buat masa ni lah) Open-mouthed smile




Tengok ade yang buat mainan plak laci-laci benang saya nih.. Winking smile




NI projek baru saya.. saya mencabar diri nak siapkan projek ni dalam 1 minggu.. tapi bila anak2 demam… hmmm, tertangguh juga kerja saya nih.




Sehingga malam tadi.. ini ajer lah yang telah dapat disiapkan.. bahagian atas tu belum habis dijahit, masih tunggu adik belikan benang.. lagipun tak ade benang yang warnanya sesuai untuk diguna. 


JIka bercadang nak tempah cross-stitch.. boleh la contact saya, sebelum tu jengah lah dulu sini ya.. Tempahan jahitan cross-stitch Winking smile


p/s :
Alhamdulillah, hari ini anak-anak semua dah sihat.. jadi boleh la saya luangkan lebih masa sikit untuk buat kerja saya – berblog sekejap & menjahit..



salam kasih sayang dan selamat berhari minggu,
.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .