Wednesday, May 12, 2010

Home » » Tag : Baby with Soother/Feeding bottle **contest**

Tag : Baby with Soother/Feeding bottle **contest**

.
.
Salam semua,


Ibu di TAG oleh Ieda untuk join contest... http://www.emocutez.com.. I love the idea, belum pernah lagi orang buat (as far as I concern).. ajak2 kawan2 join contest dengan cara TAG mengeTAg ini..


Add caption



Contest dianjurkan oleh N.A.I. syarat2 untuk sertai contest, sila jengah di sini.


Actually memang tiada foto terbaru.. sebab Anis sejak November 2009 dah berhenti isap puting. Aliya pulak memang tak berputik & tak pandai berbotol. Foto2 Fikri & Anis isap susu botol pun banyak dah hancus.. gara2 laptop rosak pada bulan September 2009.

Usaha juga godek2 dalam picasaweb album.. akhirnya jumpa foto Anis yang ini


nak conteng-conteng pun tak leh nak tinggal puting.


main pun nak berputing juga


nama anak : Anis Zahirah binti Sharul Ainal
tarikh lahir : 8 Ogos 2007


Siapa nak diTAG ya....
(cepat angkat tangan.. anak sapa isap puting @ isap botol)

UmiNuha
Suhana Shahril
Su @ Mamasyaza



Ibu-ibu & mak-mak yang lain pun dijemput sama untuk memeriahkan contest ni..  dan berkenalan dengan puan penganjur N.A.I



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .