Sunday, May 30, 2010

Home » , , » Oven mikrowave ku sudah jadi 'gajah-putih'

Oven mikrowave ku sudah jadi 'gajah-putih'

.
Salam hari minggu buat semua

Seharian hari ini, ibu & keluarga tiada di Ipoh.. kami hari ini berada di Lenggong.. meraikan adik sang puteri bertunang



Add caption

Mikrowave oven ini adalah hadiah kahwin.. pemberian syarikat.. pernah guna beberapa kali jer.. tu pun hanya utk nyahbekukan lauk dari freezer, juga untuk memanaskan lauk-pauk.

Kadang2 teringin nak buat kuih raya guna mikrowave.. tapi tak reti nak adjust... sayang betui bila menda ni akhirnya jadi gajah putih jer..

Jadi, ibu nak minta jasa baik kawan2 atau sesiapa jua yang melintas di entri ni..
SILA TOLONG KONGSI DENGAN SAYA, CARA-CARA NAK GUNA MIKROWAVE OVEN NI DENGAN BETUI.. 

Ibu suka masak, tapi yang simple2 yang mudah disediakan.. jadi ..
SILA TOLONG KONGSI DENGAN SAYA, RESEPI/MENU YANG MUDAH ITU... 

Pokok daun nya, saya akan sangat2 suka sambil senyum sampai ke telinga, bila anda sudi berkongsi TIPS untuk meMAKSIMAkan penggunaan oven mikrowave ini... 

Anda boleh tinggalkan komen di kotak komen @ buat entri di blog anda dan tinggalkan permalink anda di kotak komen ini. Saya tidak akan 'gam-gajah'kan entri ini.. tapi saya akan letak banner di side bar.. selagi side bar itu masih ada, bermakna saya masih menanti tips2 menarik dari anda..


Ada HADIAH... ya ya ya.. saya sekarang memang dalam mode untuk memberi hadiah... 






kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .