Friday, July 16, 2010

Home » , , » Aksi bakal akrobatik

Aksi bakal akrobatik

.
salam ceria semua,




Dah jengah contest TAGline kakyong[dot]com dan Special Giveaway kakyong[dot]com... meh la join.

Petang semalam Anis pula yang demam.. muntah-muntah sahaja kerja nya.. makan nasi dengan sup pun habis di muntahnya.. minum susu tak mau.. asyik minta milo jer... malam tadi (waktu ibu menaip entri ni), masih panas.. tapi sudah muntah lagi, tak tau round ke berapa dah.. risau juga kot-kot keracunan makanan ker... Insya Allah, tahap muntah masih dalam tahap yang tidak membimbangkan.. ubat tak mau makan.. masa Aliya dok demam tu, si Anis lah yang sebuk sangat nak makan ubat. BIla dia dah demam, satu titik pun susah nak masuk ke mulut dia.

Ibu lupa nak snap foto si Anis demam.. Anis ni memang sangat jarang sakit.. tapi sesekala dia sakit memang risau lebih..

Memandangkan ibu pun tak dapat nak merepek panjang-panjang.. maka sila lah layan foto aksi fikri.. teringin sangat nak main gayut-gayut.

aksi berani.. berani buat depan ibu.. kalo ayah ada, takde nya berani..

ni aksi di padang Polo.. rambut rugged lagi.. belum botak. 

gayat tapi suka.. berkali-kali pulak tu...



Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .