Wednesday, July 14, 2010

Home » , » Cara nak tutup shoutbox kakyong[dot]com

Cara nak tutup shoutbox kakyong[dot]com

.
Salam ceria & salam bahagia buat semua,


Dah jengah contest TAGline kakyong[dot]com dan Special Giveaway kakyong[dot]com... meh la join.


Aliya sudah sihat.. dah melompat-melompat macam biasa. Dan riuhnya pun macam bertih jagung. Setiap kali ada sahaja yang nak di adu.. & ada sahaja yang nak direport pada ibu...

Abang @ kakak buat itu lah, abang @ kakak main ini lah (report la hal-hal yang dia agak abang buat salah @ perkara-perkara yang bakal menjadi kemarahan ibu). Kalo boleh dia nak ibu marah kakak @ abang.. kadang-kadang mengadu, abang @ kakak pukul @ buat dia.. nanti dia tunjuklah sakit kat mana-mana, pastu kalo ibu nak sapu ubat... tak mau.. siap lariii jauh-jauh lagi.

Check balik tajuk... heheh, nampak cam perkara mudah jer kan.. tapi ade juga beberapa kawan blog yang komplen tak reti nak 'tutup' shoutbox ku itu.... 

Well, hal ini actually common-sense.. harus gunakan akal @ trial n error.. macamana kalian buka, begitu jugalah cara kalian tutupnya. Tapi tak tau lah kalo saat itu browser kalian yang bermasalah, jadi tak dapek la daku nak tolong. Sepatutnya hal ni mudah jer.. tak patut sungguh jika ia menjadi sesuatu yang menyusahkan.



Seperti yang dah dinyatakan tadi.. camana kalian buka shoutbox itu.. maka kaedah menutupnya pun begitu jugalah. Klik sahaja pada bahagian yang ditanda 'SHOUTBOX' itu, yang dianak-panah-biru & dikotak-merah. Jika tak menjadi juga, sila lah refresh semula page ini, dengan cara klik 'Home' pada menu bar.

Sekian, ibu harap penerangan ini membantu.



Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .