Sunday, July 18, 2010

Home » , » Tabung kami bersamamu Lya

Tabung kami bersamamu Lya

.
salam bahagia & salam ceria buat semua





Dah jengah contest TAGline kakyong[dot]com dan Special Giveaway kakyong[dot]com... meh la join.



Kakyong baca tentang Tabung ni dari blog UmmuMishkah.. Jika nak tahu tentang Lya ni, boleh ziarah blog nya .


foto ni dapat dari blog PENCARI CINTA


Isikandungan ni kakyong copy & paste ajer.. bulat2 dari blog UmmuMishkah..



Tabung ini bertujuan mengumpul dana bagi membolehkan Lya menjalani rawatan selanjutnya untuk penyakit beliau. Mudah-mudahan sumbangan sedikit sebanyak dari kalian semua dapat membantu Lya mendapatkan rawatan tersebut secepat mungkin.

Sehingga ke saat ini, Lya masih lagi ditempatkan di ICU Kemaman, Terengganu. Keadaan terkini Lya agak lemah tetapi masih stabil.

Kami juga memohon doa berterusan dari kalian semua. Semoga usaha kita semua untuk membantu Lya dipermudahkan Allah.

Hulurkan sumbangan ikhlas anda ke akaun Maybank Alyani Binti Amran (155014985526).

Untuk update terkini tentang Lya, klik SINI.

Kami juga amat berbesar hati, sekiranya kalian semua dapat mewar-warkan tabung ini di blog masing-masing. Jasa baik anda semua amat kami hargai.

Terima Kasih.



Kakyong memang tidak kenal Lya ni.. hanya tahu selepas baca di blog UmmuMishkah.. dan kakyong buat speed reading di blog Lya.. Masya Allah, banyak sungguh dugaan dalam hidup dia ni... beberapa kali keguguran kerana masalah kesihatan.. koma beberapa kali semasa mengandungkan Asya (satu2 nya anak beliau)... memang tergenang air mata lah baca entri dia..

Kita ingat kita saja yang diuji ALlah dengan kesusahan.. tetapi ada insan lain yang diuji lebih hebat & mampu pula melawannya. Diharap sumbangan kalian dapat meringankan bebanan keluarga Lya.. dan hulurkan doa semoga Asya dapat bersama kembali ibunya.




Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .