Friday, July 2, 2010

Home » » Saya sudah sembunyikan widget.. harap-harap tidak semak lagi pandangan mata

Saya sudah sembunyikan widget.. harap-harap tidak semak lagi pandangan mata

.
Salam bahagia semua,




Dah jengah contest TAGline kakyong[dot]com dan Special Giveaway kakyong[dot]com... meh la join.


Minguu ni ibu belum sempat lagi nak buat blog review samada untuk Ieda Al-Habsyi mahupun Yati x-stitch.. maaf ya, minggu ni fikiran ibu banyak ke lain... selain masih lagi berusaha untuk siapkan 1 lagi job akaun, ibu juga sedang merancang untuk kerja2 selepas habis job akaun ni.

Plannya ibu nak membebaskan diri (untuk sementara sahaja) dari job akaun, mungkin sehingga selepas Syawal nanti. Tapi jika ade job yang tak urgent, dateline yang tidak due dalam tempoh yang singkat, mungkin boleh ibu pertimbangkan. Plan ibu tu, nanti lah ibu kongsikan apa yang ibu rancangkan.. kalo bagi tahu awal2, nanti takut sekadar menjadi angan-angan dan impian pulak..

Kita berbalik semula ke tajuk n3., ibu dah sembunyikan widget-widget yang menyemakkan mata.. heheh.. jadi jika pelawat nak terjah klik ajer lah kat  [+-] .. kalo tak mau terjah pun tak pa... 




kaedah ni kita panggil 'Auto Slide Menu'.. nak tahu lebih lanjut boleh rujuk kat n3 jejakaMerah ni..

Buat masa ni, rasa tak ada dah kot, sesi 'mengemas' blog secara besar-besaran. Cuma menanti tagline jer.. dah ade tagline nanti, mungkin ibu nak upah seseorang untuk buat header.. Header yang buleh nampak cute sket... hahaaa... nak tagline superb.. pasni nak header cute pulak.. macam2 jer ibu ni kan...

Btw, yang ade idea untuk tagline ibu tu.. sila lah join contest kakyong[dot]com.. kalo ade beberapa jejaka yang join.. Insya Allah, ibu boleh pertimbangkan hadiah yang sesuai untuk pemenang lelaki.. tapi selalunya lelaki ni tak suka cipta ayat tagline ni.. perempuan jer yang suka perah2 otak & berkreatif... opppsss, jangan lah ada jejaka di luar sana yang tersentap...



Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .