Saturday, September 18, 2010

Home » » Khabar dari Kakyong's shoppe

Khabar dari Kakyong's shoppe

Salam ceria dan salam bahagia buat semua



sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..


1. New layout - hadiah template makeover dari WhiteyMommy

meh la singgah kakyong's shoppe... dan sila lah 'jeles' dengan kecomelan blog kedai ibu tu... hehehe (perasan sendiri)... mari-mari tengok... cepat klik SINI

Ibu suka dengan background bubble biru itu... sekilas tengok macam rupa mutiara.. sesuai jer dengan nama pena lama ibu yang dulu - "Blue Pearl". (perasan lagi..).. btw, I really like it... simple dan kemas. 

Dan penghargaan ini, ibu nak berikan kepada Whitey Mommy... 2 hari juga dok ber'ym'.. akhirnya terhasillah layout baru untuk Kakyong's shoppe. Ibu sebenarnya memang 'blank', tak sure nak buat makeover tema camana.. cuma ibu nak warna biru & putih... mujur la WhiteyMommy ni jenis yang pandai bertanya... 

kalau rasa nak buat blog makeover.. klik ajer banner ni..


2. Produk baru 

Insya Allah, coming soon akan sampai Coolababy printed cloth diapers dan romper gifts sets... meh tengok sini... klik sini

kalo ade yang nak buat pre-order untuk new Coolababy printed cloth diapers (CD).. meh la email ke kakyong72(at)gmail[dot]com

So far, performance CD Coolababy tidak pernah mengecewakan... nanti ibu akan UP kan lagi n3 tentang feature CD Coolababy printed ni.

Selain new CD dan romper gifts set., ibu juga kan menjual dress jahitan sendiri.. dress jahitan ini akan amik masa sket la tapi pelan-pelan ibu akan tambah koleksi jahitan. Buat masa ni ibu belum lagi buka untuk tempahan (custom-made) sebab belum ade fabrik comel2. Pokoknya, memang sekarang ni sedang berusaha cari modal untuk membeli fabrik cotton yang cantik dan berkualiti.


3. Potongan sempena syawal

Sempena bulan Syawal 1431H, kakyong's shoppe mengadakan potongan harga untuk produk terpilih... maka sila la intai2 yer... 



4. Giveaway 

Kakyong's shoppe 1st giveaway dah lama berlalu... Insya Allah, mungkin awal October 2010 nanti Kakyong's shoppe akan mengadakan 2nd Giveaway @ Cabutan bertuah.. cuma, kali ni dikhaskan untuk pembeli @ pelanggan Kakyong's shoppe.


Jadi, sesapa yang pernah berbelanja di Kakyong's shoppe samada dalam bentuk tunai @ pun barter-trade (jangan tak caya... we do have barter-trade... ;) ) dari bulan Januari hingga Sept 2010... anda berpeluang untuk sertai Cabutan Bertuah ini.. Untuk yang bukan pembeli @ pelanggan Kakyong's shoppe... sabar yer.. nanti ade rezeki lagi, Kakyong's shoppe akan buat Cabutan Bertuah untuk umum pulak.


5. New watermark untuk Kakyong's shoppe

watermark ni ibu beli yang ready made design.. juga dari WhiteyMommy Gallery

Header baru kakyong's shoppe sebenarnya di'inspirasi'kan dari design watermark ini...


6. Exchange banner kedai

Untuk mana2 kawan ibu yang ade blogshop, sudilah kiranya exchange banner dengan Kakyong's shoppe.. exchange for free okay.. kalo berminat, tinggalkan mesej di kotak sembang Kakyong's shoppe ya.


sekian, khabar berita dari Kakyong's Shoppe

nota :
mungkin selepas ni masa ibu untuk kakyong[dot]com terpaksa dikurangkan, tapi tidak bermakna blog kakyong[dot]com akan diabaikan.. sebab nak spend lebih untuk promo Kakyong's Shoppe dan beberapa urusan lain yang melibatkan Kakyong's shoppe.


Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.





kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .