Wednesday, September 29, 2010

Home » , , » kotak sembangku ada di situ... dan jangan suka-suka klik-klik okay

kotak sembangku ada di situ... dan jangan suka-suka klik-klik okay

Salam ceria



sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..


Perkara 1..

Beberapa hari ni, ada kawan blogger yang tak nampak @ tak jumpa di mana ibu sorokkan kotak sembang kakyong[dot]com.

Kalo tak jumpa kotak sembang tu... tinggalkan lah pesanan di kotak komen.. Insya Allah, akan selalu ibu balas singgahan... ibu lebih suka orang datang sini & komen di kotak n3... 




Cuba tengok gambar di atas betul-betul.. nampak tak di mana ibu 'simpan' kotak sembang.... dah nampak kan.. (to those yang ade mengadu tak jumpa tu..) .. sila lah klik kotak pink tu... Insya Allah, anda akan jumpa 2 kotak jerit itu... sila lah tinggalkan pesanan seperti biasa.


Perkara 2

Pesanan untuk mereka yang suka klik2 nuff.... sila jangan buat di blog kakyong[dot]com.. dan jangan ade yang berani2 tinggalkan mesej di kotak sembang yang you dah klik nuff & request me to do the same... TOLONG YA.... JANGAN BUAT MACAM NI... 

Nuffnang tidak benarkan sama sekali aktiviti macam ni.. last few month ibu ade hantar email kepada beberapa orang rakan blogger supaya tidak terusan membuat aktiviti klik-klik ini. Sebab Nuffnang boleh detect ur IP dan kemungkinan besar ads nuffnang anda di banned @ dibekukan untuk sesuatu tempoh adalah sangat cerah. So, kalo tetiba ads nuff tak naik di blog kome tu.. mungkin antara sebabnya ads kome dibekukan ler... (ini andaian semata2... tapi jika anda memang ade buat xtvt klik2 nuff ni.. tolong le berenti yer...)

Jadi, kot iyer pun nak cari income melalui berblog... bior le tahu tatacara nyer.. the best is tolong UP kan trafik sesama kita... u visit i, i visit u.. bila UV tinggi... cerah masa depan untuk dapat BE.. selain tu rajin2 yer update blog dengan citer/n3/perkongsian yang menarik..

Sekian terima kasih dan sila ambil perhatian.. terutama pesana no.2














kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .