Sunday, September 26, 2010

Home » , » Saper yang berjaya kejor nombor berTUAH 001010 di Kakyong's Shoppe

Saper yang berjaya kejor nombor berTUAH 001010 di Kakyong's Shoppe

Salam ceria hari minggu



sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..


Ibu ni berdebor-debor ni... berapa orang ler yang berjaya capture nombor bertuah Kakyong's shoppe... 

Ibu sengaja tak announce kat blog ni.. ibu hanya invite kawan-kawan blog semasa ibu blogwalking.. dan ibu ade letak notis kat bawah iklan di bawah header.



mungkin malam ni atau awal pagi esok kot, ada yang bakal capture nombor itu... pada masa n3 ni dipublish.. nombor yang sedang naik adalah 000957.

Ibu ni berdebor-debor bukannya apa... riso kalo ramey yang dapat capture.. sedangkan ibu sediakan max 2 orang jer... tapi kalo lebih tu.. huhuuu... kena tengok balik le depa ikut syarat ke tak.. kalo tak ikut syarat.. terpaksa lah reject & beri pada yang seterusnya..

Lagipun, kadang2 boleh jadi lebih daripada 3 orang yang dapat capture nombor bertuah ni.. contoh macam kes ibu yang tak menang hari tu kan..  begitu juga dengan kes si ~akulife~...  so untuk tidak mengecewakan, ibu sediakan hadiah untuk 2 orang pemenang.. kira baik hati lah jugakkan.... huhuuu.. 

Bagi yang baru tahu.. jemputlah sama2 kejor nombor bertuah.. dah nak hampir dah tu.... klik SINI




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .