Saturday, September 25, 2010

Home » , » Aksi Aliya di Pelamin

Aksi Aliya di Pelamin

Salam bahagia dan salam ceria..




sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

INi adalah foto2 aksi Aliya yang sempat ibu snap... masa kenduri rumah bibik Nyah tu.. kami buat macam rumah sendiri.. hahaha, makan sampai tak hengat.. datang awal sebelum jam 11 pagi lagi.. apa jer yang ada di dapur semua nya ditelan... so bila pukul 11.30 pagi bila orang dah semakin ramai.. ibu dah kenyang.. so anak2 pun dah kenyang.. jadi senang le nak snap sana-sini.


muka comot... berminyak... apa lah ibu ni.. lupa nak touch-up

Aliya dengan makcik e-kin

Aliya dah mula seronok explore pelamin... cantik pelamin ni...

gaya tangan... asyik nak buat peace jer... nanti muka pulak tak nampak

gaya apa ni sampai terangkat kaki

pelamin ni 2 pasang tau... sebab pengantin pun 2 pasang....

ibu biarkan Aliya main jap.. kasi ruang dia nak explore.. tapi kejap jer... kang abis terbalik bekas bunga rampai tu... 

masa tengah snap yang ni, tetiba ade makcik (takkenal pun) ni datang.. macam nak kasi warning... ibu buat derk jer... eiii, takkan le ibu nak biorkan Aliya 'meranap' hiasan di pelamin tu... ish, tuan rumah pun tak  kesah... sibuk jer lah..


sekian n3 bergambar.. nanti ibu update gambor pelamin dengan pengantin..


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .